سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 خبر داد:

برگزاری جشنواره انار در غرب پایتخت

در راستای برگزاری ششمین جشنواره انار تحت عنوان "یاقوت بهشت " ، این جشنواره از تاریخ 18 الی 25 آبانماه در پهنه غرب تهران در مرکز آموزش های اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 21،مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 گفت:هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی بیشتر شهروندان با این میوه بهشتی و دیگر محصولات ناشی از آن است و در این جشنواره همچنین طبخ انواع غذاها با انار و نحوه استفاده آن  به شهروندان آموزش داده می شود. 
وی افزود:از آنجایی که انار در کشور ما تنوع زیاد و جایگاه ویژه ای دارد و شهرهای مختلفی در کشور این یاقوت هزار دانه را پرورش می دهند در نتیجه برگزاری این جشنواره در راستای  آشنایی بیشتر شهروندان با انار،خواص آن و تنوع این محصول وهچنین تآثیرات شگفت آور آن بر روی سلامتی انسان است.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با بیان اینکه همزمان با ارائه انار و محصولات متنوع آن در این جشنواره و فروش آن از سوی غرفه داران به صورت از تولید به مصرف با قیمت مناسب از ارائه دیگر محصولات و سوغات شهرهای حاضر در این جشنواره خبر داد وگفت:حدود 30 غرفه در این نمایشگاه از استان های مختلف برای ارائه کالاها و سوغات شهرهای مختلف ،علاوه بر انار و محصولات آن دایر خواهد بود.
مهندس کمالی نسب در پایان یادآور شد:این جشنواره با همکاری اداره سلامت و آموزش های اجتماعی منطقه 21 برگزار می شود و بازدید برای عموم شهروندان آزاد است و همچنین پیش بینی می شود با استقبال خوبی از سوی شهروندان مواجه شود./ف
برچسب ها: جشنواره ، انار ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.