سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امیر نامی:

هجوم فرهنگی عربستان علیه شیعیان/ سایت "بصیر شیعیان" راه‌اندازي مي‌شود

رئیس سازمان جغرافیايی نیروهای مسلح با اعلام خبر راه‌اندازی سایت "بصیر شیعیان" گفت: امروز عربستان قصد هجوم فرهنگی علیه شیعیان را دارد لذا بر روی بسیاری از سایت‌ها تمرکز کرده‌اند تا تفکرات شیعیان را عوض کرده و به سمت خود سوق دهند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ محمدحسن نامی رئیس سازمان جغرافیای سیاسی نیروهای مسلح در مراسم اختتامیه اولین همایش ژئوپلیتیک شیعه که عصر امروز در دانشکده مطالعات جهانی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با توانمندی‌هایی که داشت، توجه بسیار خوبی را در بین ملل مسلمان و غیرمسلمان به وجود آورد.

وی افزود: سازمان جغرافیایی این آمادگی را دارد که با کمک تمامی محققان، دانشمندان و اساتید، زمینه‌های مناسبی را برای انجام پروژه‌های کلاني نظير استفاده از تصاویر ماهواره‌ای انجام دهد.

رئیس سازمان جغرافیای سیاسی نیروهای مسلح با بیان این‌که امروز جهان شیعه از یک جمعیت 250 میلیونی در جهان برخوردار است، افزود: در جهان ماتریالیسم، به دین به عنوان یک ایدئولوژی نگاه می‌کنند و این با نگاهی که شیعیان در جهان نسبت به دین دارند متفاوت است، یعنی شیعیان، سیاست را در دین از بالقوه بودن به بالفعل تبدیل کرده‌اند.

نامی با اشاره به این‌که قبل از انقلاب اسلامی دین اسلام یک ایدئولوژی مکتبی محسوب می‌شد، گفت: ‌انقلاب اسلامی این فرصت را فراهم آورد که مسلمانان با الگو گرفتن از مبانی دینی شیعه در ایران خود را احیا کنند.

وی اضافه کرد:‌ امروز عربستان، قصد هجوم فرهنگی علیه شیعیان را دارد، لذا بر روی برخی سایت‌ها تمرکز کرده‌اند تا بسیاری از تفکرات شیعیان را عوض کرده و به سمت خود سوق دهند.

رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح همچنين از راه‌اندازی سایت بصیر جهت معرفی شیعه در جهان خبر داد.

وی در پایان با بیان این‌که دشمنان با راه‌اندازی برخی سایت‌ها قصد دارند فرهنگ ماتریالیستی غرب را ترویج دهند، خاطرنشان کرد: امروز توانمندی علمی و اقتصادی جهانِ تشیع براي همه ثابت شده است و در این زمینه ما هم پیشنهاد یک صندوق سرمایه‌گذاری در جهان اسلام را ارائه می‌دهیم تا به اقتصاد شیعیان کمک کنیم.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: دانشگاه ، سیاسی ، شیعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.