سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسن زاده: تعویض بازی ها بد نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال ایران گفت:‌ به تعویق افتادن بازیمان با تیم شهرداری را به فال نیک می‌گیریم چرا که در این زمان می‌توانم بیشتر روی تاکتیک تیمی کار کنم.

حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هفته نهم رقابتهای لیگ برتر قرار بود در روز جمعه انجام شود اما بخاطر داوران در خارج کشور، بازی ما با تیم شهرداری در روز یکشنبه 21 آبان ماه برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ بازی روز یکشنبه میهمان تیم شهرداری بم خواهی بود، که این تیم یکی از تیم های خوب و قوی لیگ به شمار می‌رود که در سال گذشته نیز قهرمان مسابقات شده بود که می‌توان گفت:‌ بازی سختی را در پیش رو داریم.

حسن زاده گفت:‌ در حال حاضر بازیکنان پس از 2 روز استراحت تمرین را شروع کردند در آمادگی کامل به سر می‌برند تا بتوانند نتیجه مطلوبی را مقابل تیم شهرداری بم کسب کنند.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم خود ادامه داد:‌ 2 بازیکن تیم به شدت مصدوم شدند، دروازه بان تیممان پریسا اضافی به علت شکستگی دست، و پگاه مهد حسن به خاطر کشیدگی شدید رباط سلیمی در این بازی حضور نخواهند داشت، لازم به ذکر است که بازی های لیگ برتر برای دومین بار به تأخیر افتاده است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.