سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالك در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

وحدت؛ رمز موفقيت اصولگرايان در عمر 34 ساله انقلاب‌ اسلامي/تلاش‌هايي براي ايجاد اختلاف در جريان اصولگرا

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: در شرايط كنوني جريان‌هاي مختلف مخالف اصولگرايي چه در خارج از كشور و چه در داخل، تلاششان اين است كه بين اين جريان اختلاف بيندازند و اين كار را از طريق ايجاد شك و ترديد، شايعه و گاهي با نقل قول‌هاي دروغ انجام مي‌دهند.

حجت‌الاسلام احمد سالك در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ضرورت وحدت در جريان اصولگرايي اظهار داشت: يكي از رموز پيروزي انقلاب اسلامي وحدت بين نيروهايي است كه معتقد به انقلاب و مباني ارزشي آن هستند و ما به آنها اصولگرا مي‌گوييم؛ اين وحدت پس از گذشت 34 از عمر انقلاب اسلامي همچنان رمز موفقيت است.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز افزود: در شرايط كنوني جريان‌هاي مختلف مخالف اصولگرايي چه در خارج از كشور و چه در داخل تلاششان اين است كه بين اين جريان اختلاف بيندازند و اين كار را از طريق ايجاد شك و ترديد، گاهي با شايعه و گاهي با نقل قول‌هاي دروغ انجام مي‌دهد.

وي با بيان اينكه اختلاف سليقه طبيعي است و هر كس در يك چهارچوب و شاكله خاص حرف خود را پيش مي‌برد و حركت مي‌كند، تاكيد كرد: در جريان اصولگرايي اختلاف سليقه به معناي تشكيك در "اصول اصولگرايي"‌ كه تعريف شده در ارزش‌هاي ديني و براساس فرمايشات مقام معظم رهبري است، نيست.

حجت‌الاسلام سالك با بيان اينكه آنچه امروز در عمل شاهد هستيم، يكي "اختلاف سليقه" است و ديگري "تلاش براي ايجاد اختلاف"‌ عنوان كرد: اصولگرايان بايد هشيار باشند تا مبادا غفلت كرده و فريب اخبار غلط و شايعات را بخورند و در پازل دشمن بازي كنند؛ وحدت اصولگرايي، رمز موفقيت است و شكي در آن نيست.

نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به اين سوال كه "سازوكاري همچون كميته 8+7 اصولگرايان براي انتخابات رياست جمهوري در نظر داريد؟" گفت: آقايان اصولگرا در حال بررسي و انجام مذاكراتي هستند كه ممكن است به فرمول جديدي براي انتخابات پيش‌رو برسند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.