سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور غلامی: شرایط بندر عباس را بررسی می‌کنم/ تصمیم نهایی را هنوزنگرفته ام

در حالیکه در خبرها آمده بود که فرهاد پورغلامی سرمربی سابق تیم ملی هدایت شهرداری بندر عباس را برعهده گرفته اما این مربی بیان کرده که هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

فرهاد پور غلامی سرمربی سابق ملوان بندر انزلی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مذاکرات خوبی با مسئولان شهرداری بندر عباس داشتم اما هنوز به جمع بندی کامل نرسیدم که سرمربیگری این تیم را قبول کنم یا جواب منفی به آنها بدهم.

پور غلامی در ادامه بیان داشت:‌ با بررسی شرایط کامل تیم شهرداری بندر عباس طی یک تا دو روز آینده تصمیم را برای قبول یا رد سر مربیگری این تیم جنوبی خواهم گرفت.

وی درباره استفاده کی‌روش از بازکنان ذخیره در بازی با تاجیکستان گفتک: متعجبم که چرا کی‌روش از بازیکنان  اصلی دراین بازی استفاده نکرد، بازیکنان ثابت تیم ملی باید در نیمه دوم در ترکیب تیم ملی مقابل تاجیکستان قرار می‌گرفتند تا علاوه بر مرور تاکتیک ها هماهنگی لازم را برای بازی با ازبکستان به دست می‌آورند.

وی بیان کرد:‌ بازیکنان ذخیره تیم ملی بازی خوبی مقابل تاجیکستان انجام دادند و کی‌روش بهتر است که یک یا دو نفر از آنها را برای بازی با ازبکستان در ترکیب اصلی قرار دهد.

پور غلامی در باره گلزنی تاجیکستان به خاطر ضعف دفاع تیم ملی گفت:‌ در جلسه ای که با مربیان با کی‌روش سرمربی تیم ملی داشتیم به این مربی بیان کردم که مدافعان تیم ملی در دفع توپ از جناحین زمین مشکل دارند، کی‌روش این مشکلات را تا حدودی ترسیم کرده اما هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

وی درباره بازی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت:‌ تیم ملی بازی آسانی مقابل ازبکستان نخواهد داشت چرا که ازبکها حریف قدرتمندی نسبت به کره جنوبی هستند اگر ملی پوشان بتوانند در درگیری های فیزیکی در میانه زمین نسبت به ازبکها بهتر عمل کنند و با تعداد زیاد در خط حمله حریف حضور یابند توانایی غلبه بر ازبکستان را خواهند داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از هوادارن می‌خواهم که در بازی با ازبکستان حضور پر رنگی داشته باشند چرا که تیم ملی به حمایت و تشویق آنها برای غلبه بر ازبکستان احتیاج دارد ./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.