سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

راه اندازی نخستین مؤسسه ورزش پهلوانی کشوردر اصفهان

نخستین مؤسسه ورزش پهلوانی کشور روز جمعه با حضور رییس فدراسیون ورزش های باستانی دراصفهان راه اندازی می شود.

 مدیرموسسه فرهنگی ورزشی علی بن ابیطالب (ع) اصفهان در گفتگوبا خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اظهار کرد:بنا به تشخیص فدراسیون ورزش های باستانی کشورمبنی بروجود امکانات و تجهیزات کامل و مورد نیاز برای مؤسسه ورزش زورخانه ای دراین مجموعه ورزشی،این موسسه برای تشکیل نخستین مؤسسه ورزش پهلوانی و زورخانه ای کشور انتخاب شد.

محمد مهدی هدایت افزود: آکادمی ورزشی از لحاظ علمی، عملی، فرهنگی نیازمند برگزاری کلاس هایی در سطح بالا است که این موسسه با داشتن مربیان و متخصصان حرفه ای می تواند این امر را محقق سازد.

وی تصریح کرد: تیم ورزش زورخانه ای این موسسه در سال 86 در قالب تیم ملی کشور، قهرمان مسابقات آسیایی ورزش های زورخانه ای در نپال شد.

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی علی بن ابیطالب (ع) گفت: کسب این گونه موفقیت ها به دلیل استفاده از مربی بدنسازی وی‍ژه این رشته سنتی و انجام کارهای کارشناسی و استعدادیابی شده ورزش پهلوانی است.

وی اظهارکرد: به ورزشکاران علاقه مند رشته پهلوانی که در این آکادمی عضو شوند، پس از شرکت در دوره های آموزشی به صورت نظری و عملی و قبولی در آزمون، مدرک معتبر از سوی فدراسیون ورزش باستانی و زورخانه ای کشور ارایه خواهد شد.

به گفته وی، کلاس های این مؤسسه از ابتدای دی سال جاری در رشته های مرشدی و ورزش های زورخانه ای آغاز می شود.

در مراسم افتتاح این آکادمی، تفاهمنامه مشترکی میان فدراسیون ورزش های باستانی، هیات ورزش های پهلوانی استان اصفهان و این مجموعه منعقد خواهد شد./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.