سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/آیت الله وحید خراسانی؛

تحکیم عقاید، تقویت اخلاق و تعلیم احکام الهی سه ماموریت مبلغان

آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد: تحکیم عقاید، تهذیب و اخلاق و تعلیم احکام خدا سه ماموریت مبلغان در نشر معارف اهل بیت (ع) است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، وی در درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) تاکید کرد : از این فرصت باید استفاده کرد تا قضیه عاشورا که در تاریخ بشریت، نه درک شده و نه بیان شده است به درستی تبیین شود.

آیت الله وحید خراسانی تاکید کرد : طلاب و روحانیون باید با انحرافات و خرافاتی که در بین مردم رایج شده، مقابله کنند تا بفهمند که عاشورا چه بود و چه کرد .

وی با بیان روایتی از امام حسن عسگری (ع) افزود: امام (ع) فرمودند: "کسی که عالم به شریعت ما اهل بیت (ع) باشد و ضعفای شیعه ما را به واسطه نور علمی که ما به او افاضه کرده ایم از ظلمت جهل به نور علم هدایت کند، روز قیامت در حالی می آید که تاجی برسرگذاشته و صحرای محشر را منور می کند .

آیت الله وحید خراسانی خاطر نشان کرد : اثر نسیم فیض اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم این است که در این ایام دوستی اهل بیت، خواه و ناخواه شکفته خواهد شد که باید از این موقعیت حداکثر استفاده را کرد./س

برچسب ها: قم ، ماموریت ، مبلغان ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.