سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/

ساخت کارخانه تولید فرآورده تزریقی شیراز

تولیدات کارخانه تولید فرآورده تزریقی (شیراز سرم) به زودی وارد بازار می شود تا کشورمان را نسبت به واردات این محصولات بی نیاز کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس این کارخانه ظرفیت تولید انواع داروهای تزریقی را دارد.
تولید سالانه 25 میلیون عدد آمپول تزریقی، 24 میلیون لیتر سرم، 16 هزار لیتر قطره های تک دوزو چهارهزارتن انواع محلول درسال ازجمله ظرفیت های این واحد تولیدی است.
کارخانه تولید فرآورده تزریقی شیراز همچنین ظرفیت تولید سالانه 10 میلیون لیتر آب مقطر را دارد که می تواند بخشی از نیاز کشور به این محصولات را تامین کند.
نیک نهاد معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده و تولید محصولات آن گامی مهم برای حرکت استان فارس به سمت تولید محصولات صنعتی دارویی است.
بخش خصوصی برای ایجاد و تجهیز این واحد بزرگ بهداشتی صنعتی کشور، بیش از 410 میلیارد ریال هزینه کرده است که برای 200 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‏شود.
استان فارس به عنوان قطب پزشکی کشور مطرح است.
اولین کارخانه تولید تیغ جراحی خاورمیانه در شهرستان استهبان فارس نیز با تولید 50 میلیون تیغ جراحی ایران نه تنها کشورمان را جزء هفت کشور تولیدکننده تیغ جراحی در دنیا قرار داد بلکه گامی دیگر برای قطع واردات محصولات مشابه بود./س

برچسب ها: ساخت ، فراورده ، تزریقی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.