سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی نیسان از GT-R 2013

خودرو نیسان جی تی آر یکی از آن دسته خودروهایی است که اکثر مردم در خواب فقط می‌توانند در پشت رول آن بنشینند زیرا همیشه این خودرو با یک برچسب قیمت بالا عرضه می‌شود.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ خودرو نیسان جی تی آر یکی از آن دسته خودروهایی است که اکثر مردم در خواب فقط می‌توانند در پشت رول آن بنشینند زیرا همیشه این خودرو با یک برچسب قیمت بالا عرضه می‌شود.


خودروساز ژاپنی از خودرو جی تی آر مدل ۲۰۱۳ برای کشورژاپن رونمایی کرده است که می‌تواند یک پیش نمایش از عرضه مدل سال ۲۰۱۴ آن به صورت بین المللی باشد و بازهم این بار جی تی ار بازگشتی بسیار باشکوه داشته است.

نیسان از بازخورد آزمایشی این خودرو در تست ۲۴ ساعته نوربورینگ در اوایل سال جاری بهره گرفته است تا ایده‌هایی برای بهبود این خودرو سوپراسپرت خود بهره گیرد و یکی از مهمترین نکاتی که مورد بهسازی قرار گرفت بهبود واکنش موتور و دور موتور در دقیقه بود که در این راستا نیسان وعده داد تا قدرت موتور را که در حال حاضر ۵۴۵ اسب بخار است افزایش دهد.

علاوه بر این نیسان بر محکم تر  شدن بدنه خودرو نیز تاکید فراوانی کرده است و در ضمن برخی تغییرات را در سیستم تثبیت خودرو اعمال کرده است که به همین خاطر قابلیت اطمینان این خودرو در شرایط شدید رانندگی مانند مسابقات قهرمانی بسیار افزایش یافته و بهبود پیدا کرده است.

به هر حال خودرو جی تی آر ۲۰۱۳ در کشور ژاپن از تاریخ ۱۹ نوامبر در دسترس خواهد بود و عرضه این خودرو رویایی به سایر مناطق دیگر نیز از ماه ژانویه آغاز خواهد شد.

منبع: خودروسازي

برچسب ها: رونمایی ، خودرو ، نیسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.