سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

قطع صادرات از کشور راه درستی نیست

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: صادرات کشور باید مدیریت شود نباید به مصرف‌کننده و تولید‌کننده فشار بیاید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سید‌سعید حیدری‌طیب با اشاره به افزایش تصاعدی نرخ ارز در کشور اظهار کرد: پاسخ سوالات وزیر اقتصاد برای نمایندگان مجلس و شخص خودم قانع‌کننده نبود.

حیدری‌طیب ادامه داد: دیگر مسئولان اقتصادی دولت نیز برای پاسخگویی افزایش قیمت ارز که مهم‌ترین موضوع روز جامعه است به مجلس دعوت شدند، اما نمایندگان پاسخ سوالات خود را به روشنی نگرفتند و از نحوه جوابگویی، توضیح و استدلال آنها در باره وضع کنونی کشور راضی نبودند.

وی با بیان اینکه مخالف قطع صادرات و موفق مدیریت صادرات هستم اظهار کرد: صادرات کشور باید مدیریت شود نباید به مصرف‌کننده و تولید‌کننده فشار بیاید.

حیدری‌طیب با اشاره به اینکه قطع صادرات از کشور راه درستی نیست، افزود: با قطع صادرات کشور آسیب‌های دیگری به اقتصاد کشور وارد می‌شود، به گونه‌ای که بازارهای خارجی را از دست می‌دهیم و ارز وارد کشور نمی‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با مدیریت صحیح صادرات نرخ ارز را کاهش داده نقدینگی را در جامعه کم کنند و اشتیاق مردم را در بخش تولید افزایش دهند چراکه محدودیت صادرات ضربه به بخش تولید است.

حیدری‌طیب در پایان با اشاره به اینکه دغدغه هر نماینده مجلس امروز بحث گرانی حاکم در کشور است، گفت: دغدغه هر نماینده مجلس بحث تورم حاکم بر اقتصاد جامعه است و به خوبی می‌دانیم که فشارهایی اقتصادی به مردم  وارد می‌شود در این رابطه مجلس فعال است جلسات زیادی می‌گذارد و نمایندگان با دادن طرح دوفوریتی از اجرا شدن مرحله دوم هدفمند‌کردن یارانه‌ها جلوگیری کردند./س

 


برچسب ها: کرمانشاه ، نماینده ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.