سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ وزیر کشور:

الگوهای کارآمدی ایران به جهان اثبات شده است

وزیر کشور گفت: الگوهای کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه جهان به اثبات رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، مصطفی محمد نجار در مراسم معارفه استاندار جدید خراسان رضوی گفت: این نظام مبتنی بر ارزش های مختلفی استوار شده و الگوهای متعددی را ارائه کرده که در برابر طراحی ها و توطئه های دشمن ایستادگی کرده است.

وی افزود: مردم ولایتمدار و با صلابت ایران با عدالتخواهی سرآمد دیگر کشورها بوده و باعث جنبش های منطقه شده اند که حفظ و تداوم این الگو کاری بس دشوار است.

نجار بی اثر بودن حربه های دشمن را دلیل درایت و بصیرت دولت و ملت ایران دانست و بیان کرد: تداوم راه انبیاء در این نظام از ویژگی های خاص مردم ایران است.

وزیر کشور گفت: دشمن در برابر فشارهایی که به مردم ایران تحمیل می کند، خود نیز از نگرانی رنج می برد زیرا ورشکستگی اقتصادی و امنیتی آنان بیانگر تحت فشار بودن خودشان است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن احمق است، زیرا هنوز نتوانسته تحلیل درستی از مردم ایران داشته باشد، چرا که این مردم، انقلاب اسلامی را با اهدای خون شهیدان ساخته اند و به این سادگی از دست نخواهند داد.

نجار یکی از راهبردهای اصلی دشمن علیه ایران را دلسرد کردن و متوقف کردن این مردم دانست و افزود: در برابر تمام مشکلات، مردم دست از پیشرفت برنمی دارند.

وی همچنین در ادامه این مراسم از استاندار جدید خراسان رضوی، تداوم هدفمندی یارانه ها، تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها، توسعه بخش کشاورزی، فعال شدن کارگروه اشتغال و توجه به مسائل فرهنگی و هویتی استان را خواستار شد.

در این مراسم، وزیر کشور، با معرفی محمدحسین فروزان مهر به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی از محمود صلاحی به دلیل 3 سال خدمت در این استان قدردانی کرد./س


برچسب ها: اثبات ، ایران ، جهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.