سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/استاندار كرمانشاه

تقويت و حمايت از آموزش و پرورش ضروري است

مهندس سيد دادوش هاشمي در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان گفت: آموزش و پرورش با دانش آموزان و قشر جوان جامعه در ارتباط است، لذا هر گونه حمايت از اين مجموعه منجر به بروز بيش از پيش خلاقيت و ابتكار دانش آموزان مي گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


وي خاطر نشان ساخت: تمامي دستگاه ها، ادارات و سرمايه گذاران بايد نهايت تلاش خود را براي حمايت و پشتيباني از آموزش و پرورش بكار گيرند، زيرا اين موضوع پويايي و بالندگي جامعه را خواهد داشت.

استاندار كرمانشاه تصريح كرد: غني سازي و توانمند ساختن آموزش و پرورش، كسب رتبه هاي بالاي كنكور توسط دانش آموزان و فراهم شدن بستر مناسب جهت آينده بهتر را به دنبال دارد.

هاشمي همچنین  معلمين را وارسته ترين افراد جامعه عنوان كرد و گفت: معلمين با علم و دانش خود موجبات پيشرفت و شكوفايي جامعه را فراهم مي سازند.

استاندار كرمانشاه خواستار گسترش طرح هوشمند سازي در مدارس و اطلاع رساني اين موضوع از سوي صداوسيما شد.

در اين جلسه مديركل آموزش و پرورش استان نيز با اشاره به برنامه هاي در دست اقدام گفت: در مراسمي كه اخيراً در تهران برگزار شد آموزش و پرورش استان كرمانشاه با كسب 93 امتياز در خصوص بازگشايي مدارس و ساماندهي نيروي انساني رتبه عالي بین استان ها را كسب نمود.

جلال اميني افزود: همچنين اين اداره كل بر اساس ارزيابي هاي بعمل آمده در خصوص برگزاري جشنواره بين المللي فیلم رشد رتبه دوم كشوري را نيز كسب كرده است.

وي همچنين افزود: در همايش فعاليت هاي وزارت آموزش و پرورش كه طي چند مدت گذشته در شهر آبادان برگزار شد، آموزش و پرورش استان كرمانشاه به عنوان استاني موفق در انجام فعاليت هاي صورت گرفته در خصوص بصيرت بخشي به جامعه و انجام امورات مربوط به راهيان نور شناخته شد.

در اين جلسه در خصوص توانمندي ها و پتانسيل هاي دانشگاه فرهنگيان استان توسط مسولين ذيربط گزارشات لازم ارائه گرديد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.