سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

گسترش فولاد تبریز برای تصاحب صدر جدول به مصاف پارسه می رود

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته نهم از رقابت های لیگ یك و برای تصاحب صدر جدول گروه الف به مصاف پارسه ایرانیان می رود و شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی می كند .

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، تیم گسترش فولاد كه با اختلاف یك امتیاز از تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان در رده دوم گروه جای گرفته در این هفته در حالی از تیم پارسه ایرانیان میزبانی می كند كه تیم صدرنشین در اراك دیداری سختی برابر شهرداری این شهر خواهد داشت.

بازی این هفته رقابت ها، فرصت خوبی است تا گسترشی ها با كسب سه امتیاز این پیكار احتمال صدرنشینی خود را دوچندان كنند.

البته تیم نساجی مازندران نیز كه هم امتیاز با گسترش فولاد در رده سوم جدول قرار گرفته در این هفته می تواند در صورت توقف و یا شكست تیم های بالای جدول به صدر جدول این گروه تكیه زند.

البته شانس گسترش فولاد تبریز برای صدرنشینی با توجه به میزبان بودن این تیم در این هفته از رقابت ها بیشتر از سایر تیم هاست.

گسترش فولاد تبریز تاكنون و در ورزشگاه اختصاصی خود به حریفان باج نداده و در چهار بازی خانگی گذشته خود در سه بازی صاحب برتری شده و در یك مسابقه نیز تن به تساوی داده است.

مصاف با پارسه ایرانیان پنجمین بازی خانگی این تیم در تبریز است كه حساسیت خاص خود را دارد و گسترش فولاد می تواند با برتری در این بازی علاوه بر ماندن در كورس تیم های مدعی، فاصله خود با تیم های پایین تر را بیشتر كند.

بازی این دو تیم ساعت 14.45 روز جمعه این هفته در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل انجام می شود.

در سایر بازی های این گروه شاهین به مصاف ماشین سازی قعرنشین می رود، استقلال اهواز با ابومسلم مصاف می دهد، گل گوهر با الوند همدان دیدار می كند، مس سرچشمه با سنگ آهن بافق روبرو می شود، شهرداری اراك با نفت مسجد سلیمان بازی می كند و اتكا گرگان پذیرای نساجی مازندران است.

اما در گروه ب این رقابت ها نیز تیم فوتبال شهرداری تبریز در ورزشگاه تختی از تیم ایرانجوان بوشهر پذیرایی می كند و می تواند با برتری مقابل این تیم تا رده پنجم جدول رده بندی گروه بالا بیاید.

در سایر بازی های این گروه سایپا قائم شهر با شهرداری بندرعباس، فولاد یزد با شهرداری یاسوج، پاس با نیروی زمینی، راهیان كرمانشاه با برق شیراز، یادآوران شلمچه با استقلال خوزستان و حفاری با مس رفسنجان دیدار می كنند.

نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان هر كدام با 17 امتیاز صدرنشینان گروه های دوگانه لیگ آزادگان هستند./س

برچسب ها: گسترش ، صدر ، جدول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.