سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

حمل يكسره كالا از خوزستان به عراق در حال انجام است

معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در حال حاضر حمل يكسره كالا از مبدا خوزستان به كشور عراق انجام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،يونس حسين‌نژاديان اظهاركرد: هم‌اكنون كالاهايي همچون مصالح ساختماني شامل سيمان، سراميك و موزاييك و غيره از خوزستان به صورت يكسره به عراق صادر مي‌شود.

وي افزود: فعلا مصالح ساختماني به صورت يكسره به عراق صادر مي‌شود اما در خصوص نوع كالا محدوديتي وجود ندارد و صادرات كالاهاي ديگر بستگي به علاقه و تمايل تجار به صادرات يكسره دارد.

حسين‌نژاديان تصريح‌كرد: كاهش هزينه‌ها، ثبات كيفيت كالاهاي صادراتي، تسريع در جابه‌جايي و سرعت عمل در صادرات، صرفه‌جويي در زمان و كاهش ضايعات از مزيت‌هاي صادرات كالا به صورت حمل يكسره است.

معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت و تجارت خوزستان عنوان‌كرد: متقاضيان و تجار حمل يكسره زير نظر شركت‌هاي حمل و نقل بين‌المللي فعاليت مي‌كنند و اين شركت‌ها تحت نظارت اداره‌كل حمل و نقل و پايانه‌ها هستند.

طرح حمل يكسره كالا به عراق از 5 مهرماه امسال در خوزستان و با هدف توسعه صادرات غيرنفتي به عراق و برقراري ارتباط بيشتر با اين كشور آغاز شده است./س


برچسب ها: حمل ، کالا ، عراق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.