سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر اتحادیه دوم دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

براي مقابله با جنگ نرم کارگاه‌هاي آموزشي تشکيل داده‌ايم

دبیر اتحادیه دوم تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد گفت: با تشکيل کارگاه‌هاي تخصصي مقابله با جنگ نرم را براي دانشجويان تبيين مي‌کنيم.

حامد دلفاردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه دشمنان نظام از ابتدای انقلاب اسلامی سعی داشتند از طریق نظامی به ملت ايران آسیب برسانند اظهار داشت: دشمنان در چند سال اخیر با بالا بردن تهدیدات خود سعی دارند که میزان آمادگی مردم را در قبال این تهدیدات بیازمایند که خوشبختانه اراده پولادین ملت ایران نقشه آنها را با شکست مواجه کرده است.

وی با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبری که دانشجویان را افسران جنگ نرم نامیده‌اند افزود: تشکل‌های دانشگاه آزاد و جنبش دانشجویی تا حدودی برای مقابله با جنگ نرم اقداماتی را انجام داده‌اند که امیدواریم مثمر ثمر واقع شود.

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد کارگاه‌های تخصصی را برای آمادگی دانشجویان برای مقابله با جنگ نرم برگزار کرده است که در آن به ابعاد جنگ نرم پرداخته است.

دلفاردی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مسئولان دانشجويان را در این امر یاری می‌کنند گفت: با توجه به تغییر مدیریتی که در دانشگاه آزاد رخ داده است، فعالیت‌های تشکل‌ها در زمینه سیاسی و فرهنگی چند برابر شده است.

 انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.