سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تیم شهرداری قوچان مقابل پیروزی شیروان متوقف شد

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان گفت: با توجه به داشتن امتیاز میزبانی نتیجه راضی‌کننده‌ای در مقابل پیروزی شیروان کسب نکردیم.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مجید شیری بعد از تساوی بدون گل تیمش در مقابل تیم فوتبال پیروزی شیروان که از هفته پنجم لیگ دسته 3 فوتبال کشور انجام شد، اظهار کرد: در نیمه اول بازی اتفاق خاصی روی نداد، تنها یک ضربه بازیکنان ما به تیر دروازه حریف برخورد کرد و بازی با نتیجه تساوی در این نیمه به پایان رسید.

وی افزود: بازی مستقیم تیم پیروزی شیروان در نیمه دوم کار را برای تیم ما سخت کرد اما بازیکنان توانستند در 15 دقیقه پایانی بر بازی مسلط شوند و چندین موقعیت گل بدست آورند که نتیجه‌ای در پی نداشت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان درباره داوری این دیدار اظهار داشت: بهزاد داوودی دفاع وسط تیم پیروزی شیروان دقیقه 35 بازی در یک موقعیت تک به تک بر روی مهاجم تیم ما مجید ارجی خطا کرد و داور گرگانی کارت قرمز به او نشان داد که بعد از لحظاتی نظرش عوض شد و کارت قرمز را به زرد تغییر داد.

وی در ادامه گفت: در هفته ششم لیگ دسته 3 فوتبال کشور روز یکشنبه 21 آبان ماه میزبان تیم عقاب تهران خواهیم بود که از بازیکنان جوان و دونده بهره می‌برد.

شیری افزود: در این دیدار کاپیتان تیم، ابوذر رنگ‌انداز را به دلیل 2 اخطاره بودن در اختیار نداریم و مشکل سربازی فرزاد آموزش همچنان رفع نشده که امیدواریم مجوز بازی وی برای دیدار با تیم عقاب تهران آماده شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری قوچان خاطرنشان کرد: بعد از این دیدار به استقبال بازی‌های معوقه تیم‌های خراسان‌رضوی حاضر در لیگ دسته سه کشور که قرار بود در هفته اول برگزار شود، می رویم و روز شنبه 27 آبان ماه میزبان تیم فوتبال آرمان رضا(ع) خواهیم بود.

 تیم شهرداری قوچان همچنان با 8 امتیاز بالاتر از تیم‌های شهرداری اسلامشهر و آرمان رضا(ع) در صدر جدول گروه یک لیگ دسته 3 فوتبال کشور قرار دارد./ج1

برچسب ها: مشهد ، شهرداری ، قوچان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.