سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

با اتحاد و همدلی تمام مشكلات كشور قابل حل است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اتحاد همدلی مردم و مسوولین در مقابل توطئه های دشمنان گفت: با اتحاد و همدلی می توان تمام مشكلات كشور را حل كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه علی اكبر آقایی در جلسه بررسی مسائل و مشكلات روستاهای گولان، شیدان، لشگران و ینگجه كه با حضور اعضای شوراهای اسلامی در مسجد روستای گولان برگزار شد افزود: در دولت نهم و دهم حركت های بزرگی برای عمران آبادانی در كشور به خصوص در شهرستان سلماس صورت گرفته و بیشترین میزان احداث و اسفالت راه روستایی نیز در این دولت انجام گرفته است.

وی اضافه كرد: بخش مركزی شهرستان سلماس دارای 86 روستا با 350 كیلو متر راه روستایی است كه تنها 50 كیلو متر آن اسفالت نشده است.

رئیس كمیسیون عمران مجلس یاد آور شد: امسال برای توسعه و تجهیز منابع آب روستایی سلماس، 40 میلیارد ریال هزینه می شود كه با اتمام این طرح ها در 73 روستا، جمعیت برخوردار از آب آشامیدنی سالم از 52 درصد به 79درصد افزایش می یابد.

فرماندار سلماس نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات دولت خدمتگزار به مردم مناطق محروم و روستایی گفت: امسال برای ادامه احداث سد 'دیرعلی' 15 میلیارد ریال اختصاص یافته كه با بهره برداری از آن بیش از 2700 هكتار از اراضی این منطقه تحت پوشش آبیاری قرار می گیرد.

حسن یونسی بخشدار مركزی سلماس نیز در این جلسه اعلام كرد: تا پایان امسال بیش از 20 كیلومتر از راه های بخش مركزی سلماس آسفالت شده كه بیش از 2500 خانوار روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار می شوند.

در این جلسه نماینده مردم سلماس در مجلس بر آسفالت راه چهار روستای یاد شده،حل مشكل آب شرب و نیز احداث كانال های آبرسانی قول مساعد داد./س

برچسب ها: کشور ، سلماس ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.