سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

دو قاچاقچی مسلح در مرزهای سیستان و بلوچستان به هلاكت رسیدند

مرزبانان انتظامی سیستان و بلوچستان طی چند درگیری جداگانه با قاچاقچیان مسلح دو نفر از آنها را به هلاكت رسانده و سه نفر دیگر را دستگیر كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، معاونت اجتماعی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در گزارشی بدون ذكر جزئیات این درگیریها و زمان و مكان دقیق آن اعلام كرد: در این عملیاتها افزون بر یك تن انواع موادمخدر نیز از قاچاقچیان كشف و ضبط شد.

مرزبانان انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین در چند عملیات دیگر طی 10 روز گذشته موفق به كشف و ضبط مقادیر زیادی سوخت قاچاق، توقیف چهار دستگاه وسایط نقلیه، پنج قبضه سلاح، تعداد زیادی مهمات جنگی و 32 دستگاه تجهیزات مخابراتی شدند.

بر پایه این گزارش كشف و ضبط یك هزار و 104 كیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر فعالیتهای مرزبانان انتظامی سیستان و بلوچستان طی 10 روز گذشته بوده است.

دستگیری 11 قاچاقچی موادمخدر، 116 نفر متهم به قاچاق سوخت و توقیف 95 دستگاه خودرو و شناور حامل كالاهای قاچاق و كشف و ضبط 112 هزار و 453 لیتر انواع مواد سوختی قاچاق از جمله دیگر كشفیات در مرزهای سیستان و بلوچستان طی 10 روز گذشته است.

این گزارش حاكی است طی 10 روز گذشته 211 نفر تبعه بیگانه كه قصد ورود غیرقانونی به داخل خاك كشورمان از طریق مرزهای سیستان و بلوچستان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.