سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بارش اولین برف پاییزی در آذربایجان‌غربی

بارش اولین برف پاییزی در ارتفاعات پیرانشهر، رهاسازی 95 هزار قطعه بچه ماهی در منابع آبی پشت سدها و خرید 3 واحد مسکونی توسط خیران برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد اهم اخبار کوتاه امروز آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه به دنبال تغییر ناگهانی دمای هوا و سرد شدن هوا در سی و سومین روز از فصل پاییز ارتفاعات شهرستان پیرانشهر چهره زمستانی به خود گرفت و با بارش برف سفید پوش شدند، در حال حاضر ارتفاعات سرگرده، تمر چین، حاجی ابراهیم، بارزان و کانی فدا با دانه های برف سفید پوش شده اند.

هم اکنون حداکثر دمای هوا در پیرانشهر به 14 درجه سانتیگرارد بالای صفر می رسد که حداقل آن شب گذشته 11 درجه بالای صفر بود، با بارش برف در ارتفاعات و سرد شدن هوا مردم به استفاده از وسائل گرمازا و پوشیدن لباسهای گرم روی آورده اند.

رهاسازی 95 هزار قطعه بچه ماهی در سد خاکی قره زمین

95 هزار قطعه بچه ماهی در سد خاکی قره زمین و استخرهای دو منظوره کشاورزی شوط در شمال آذربایجان غربی رها سازی شد، این بچه ماهی ها در مرکز شهید کاظمی شهرستان پلدشت تکثیر و پرورش یافته اند.

مدیر جهاد کشاورزی شوط در این راستا گفت: این بچه ماهی های گرمابی که از نوع کپور، آمور، فیتوفاگ و سر گنده هستند در 6 مرحله در سد خاکی قره زمین و استخرهای دو منظوره کشاورزی منطقه رها سازی شدند.

این طرح نخستین بار در شهرستان شوط با هدف استفاده بهینه از منابع آبی موجود در بخش کشاورزی و افزایش در آمد بهره برداران زراعی و تولید محصولات شیلاتی اجرا شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.