سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

برگزاری کارگاه میان رشته ای قرآن و حقوق در جهاددانشگاهی خراسان شمالی

مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی از برگزاری کارگاه تخصصی میان رشته ای "قرآن و حقوق" در مرکز آموزش علمی کاربردی این واحد خبر داد.

 

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، احسان عباسی، هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی دانشجویان با مباحث میان رشته ای و ایجاد موج پژوهشهای میان رشته ای در میان دانشجویان، آموزش روش شناسی پژوهشهای میان رشته ای و بررسی ارتباط بین قرآن و حقوق ذکر کرد.

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با همکاری سازمان فعالیت های قرآنی دانشجویان کشور برگزار می شود، ادامه داد: با توجه به ضرورت اعتلای فرهنگ قرآنی و ارتقاء سطح مطالعات میان رشته ای قرآنی دانشجویان کشور، برگزاری کارگاههای میان رشته ای قرآن کریم مثمر ثمر خواهد بود.

وی ادامه داد: در این راستا جهت اعتلای دانش قرآنی و ايجاد پلی ميان‌ رشته ‌های مختلف دانشگاهی با معارف قرآنی، نسبت به برگزاری كارگاه‌های ميان‌ رشته ‌ای قرآن و علوم در دانشگاه های استان اقدام می شود.

مدیر امور فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: تدریس در این کارگاه آموزشی را حجت الاسلام محمد رضایی از اساتید دانشگاه های استان بر عهده دارد.وی "روش تحقيق در مطالعات ميان‌رشته‌ای قرآن" و "قرآن و حقوق" را از سرفصلهای این کارگاه آموزشی ذکر کرد.

وی گفت: این كارگاه آموزشی، چهارشنبه، 17 آبان ماه جاری، در مرکز علمی کابردی جهاددانشگاهی شعبه بجنورد برگزار می شود./س

برچسب ها: کارگاه ، قران ، حقوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.