سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنرانی اوباما پس از پیروزی در انتخابات/ وعده‌هاي وي در خصوص صلح

باراک اوباما با سخنراني در شيکاگو از کسانيکه از وي حمايت کردند، تشکر کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، رئیس جمهور آمریکا با تاکید بر اینکه از نتایج انتخابات مطمئن بوده است، به خاطر رقابت سختی رامنی به وی تبریک گفت.
باراک اوباما گفت: ما مطمئن بودیم که رای لازم برای پیروزی را به دست خواهیم آورد.
اوباما ضمن تشکر از کسانی که از وی حمایت کردند و تیم انتخاباتی اش بار دیگر به گروه انتخاباتی رامنی برای رقابت سخت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبریک گفت.
وي افزود: از همه آمریکایی‌هایی که در انتخابات شرکت کردند چه به من و یا به رامنی رای دادید تشکر می‌کنم.
وی افزود: ما می دانیم که روزهای بهتر آمریکا در راه است. از همه آمریکایی هایی که در انتخابات شرکت کردند تشکر میکنم. اگر ما به شدت مبارزه کردیم به خاطر اینکه ما به آینده آمریکا علاقه داریم. با رامني براي پيشبرد آمريکا با هم همکاري مي کنيم.
وی قول داد ، زمینه ای فراهم کند که سربازانی که برای آمریکا می جنگند بعد از بازگشت به دنبال کار نگردند.
اوباما افزود، به همین علت است که انتخابات اهمیت پیدا می کند. البته دموکراسی و ملت سیصد میلیونی ما دوران سخت نیز خواهد داشت و ما به عنوان یک کشور تصمیمات بزرگ می گیریم.این قطعا تنش و بحث نیز به دنبال خواهد داشت اما این بحث ها نشانه آزادی ماست.نباید فراموش کنیم که در برخی کشورها هم اکنون مردم برای آزاد بحث کردن و رای دادن جان خود را به خطر می اندازند. اما ما به رغم تفاوت ها و اختلاف هایمان همگی آرزوی رشد و بالندگی کشورمان را داریم. ما می خواهیم کشوری داشته باشیم که فرزندانش فرصت های برابر داشته باشند ، کشوری نمی خواهیم که زیر بار بدهی کمر خم کرده باشد، کشوری نمی خواهیم که به علت نابرابری ها ضعیف شده باشد .ما کشوری امن و قابل احترام می خواهیم، ما کشوری می خواهیم که دوران جنگ را پشت سر گذاشته و صلح برقرار می کند.
برچسب ها: اوباما ، سخنرانی ، شیکاگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.