سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

عمر ساختمان در خوزستان پایین است

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان عمر ساختمان‌های استان را پایین دانست و بر ضرورت استفاده از مصالح استاندارد و نظارت بیشتر بر کیفیت ساخت و ساز‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،اسماعیل عامری گلستان در مراسم گشایش سیزدهمین نمایشگاه ساختمان، لوازم و ماشین‌آلات ساختمانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان اظهار داشت: عمر ساخت و ساز در خوزستان پایین است و لازم است برای افزایش بهره وری و تولید، با استاندارد سازی مصالح و نظارت بیشتر، از سرمایه گذاری‌های مجدد جلوگیری شود.

وی افزود: استاندارد نبودن مصالح، پایین بودن دقت مهندسان و پیمانکاران و نیز ضعف در نظارت از جمله دلایل پایین بودن عمر ساختمان در استان است که طبعا با تقویت این عوامل می‌توان عمرساختمان را افزایش داد و از سرمایه گذاری‌های مجدد در این زمینه جلوگیری و آن را جایگزین تولید کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان ادامه داد: استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساختمان، پیروی از رویکرد‌های جدید در صنعت ساختمان‌سازی استان، تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

عامری گلستان بیان کرد: کمک به تغییر رویکرد تولید در صنعت ساختمان از سنتی به صنعتی‌سازی، آسیب‌شناسی موانع اجرایی استفاده از فن‌آوری‌های نوین ساختمانی، توسعه فن‌آوری‌های نوین و برقراری ارتباط بین بازار عرضه و تقاضا، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، استفاده از نظرات مهندسان ساختمان و ارائه پروژه‌های و پتانسیل‌های فعالان ساختمان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه‌ ساختمان است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان و فارس حضور دارند.

عامری گلستان گفت: قرار است هیئت تجاری و اقتصادی از کشور عراق و استاندار استان واسط عراق به همراه هیئت‌های تجاری از استان‌های بصره و واسط از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به ایجاد انگیزه برای فعالان و تولیدکنندگان ساختمانی برای حضور در بازارهای جهانی کمک و فضای رقابتی سالمی ایجاد کند.

معاون استاندار خوزستان از مدیران دستگاه‌ها و پیمانکاران خواست تا از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

سیزدهمین نمایشگاه ساختمان، لوازم و ماشین‌آلات ساختمانی و سومین نمایشگاه آسانسور، پله‌برقی و تجهیزات وابسته با حضور 100 شرکت فعال، از امروز به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع برپا شده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 هر روز از آن بازدید کنند./س
برچسب ها: عمر ، ساختمان ، پایین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.