سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

مجموعه هتل لاله پارک ناب تبریز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: مجموعه هتل لاله پارک ناب تبریز از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،تراب محمدی دربازدید از این طرح گفت: این مجموعه علاوه برهتل از بخش های دیگری همچون مراکز تجاری و تفریحی نیز تشکیل شده است.

وی گفت: وجود چنین مجموعه های چند منظوره مجهز، تاثیر بسیار خوبی در آینده گردشگری این استان خواهد داشت.

محمدی برآورد هزینه احداث این مجموعه را بالغ بر 100 میلیون دلار عنوان کرد که به گفته سرمایه گذاران طرح، بیش از 65 درصد این مبلغ تاکنون هزینه شده است.

عضو شورای مشورتی گردشگری کشور همچنین از افتتاح مرکز خرید و هایپر مارکت پنج هزار و 300 متر مربعی این مجموعه خبر داد و گفت: حضور برندها و تولیدکنندگان برتر جهانی در این مرکز نشان دهنده تغییر دیدگاه ها و ذهنیت های جهانی نسبت به سرمایه گذاری های انجام گرفته در کشور است.

محمدی یادآور شد: این سازمان حمایت از سرمایه گذاران را در راستای راه اندازی طرح ها که توسعه استان را در پی خواهد داشت در دستور کار قرار داده است.

مدیر پروژه لاله پارک ناب تبریز نیز در این بازدید زیربنای این مجموعه را 92 هزار متر مربع اعلام کرد که بخش هایی از آن بهره برداری یا طی چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهند بود. محمود مولوی با تشریح بخش های اقامتی مجموعه یادآور شد: این هتل از 192 اتاق، 25 سوئیت و یک رویال سوئیت تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: استخر، سونا، حمام ترک، سالن کنفرانس چند منظوره 1300 نفری، 5 سالن مختلف کنفرانس کوچک، تالار اصلی و 16 رستوران و فست فود بخشی از امکانات قسمت های اقامتی و هتل مجموعه لاله پارک ناب را تشکیل می دهند.

مولوی همچنین بخش تجاری مجموعه را در پنج طبقه و در فضایی بالغ بر 73 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: 140 مغازه، پارکینگی با ظرفیت حدود 1200 خودرو و فضای بازی کودکان به وسعت 2 هزار متر مربع قسمت های مختلف مرکز تجاری مجموعه هتل را تشکیل می دهند که طبق پیش بینی ها بهمن ماه سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد. /س

 

برچسب ها: مجموعه ، هتل ، پیشرفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.