سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال پخش سريال "راستش را بگو"؛

عبادي:"راستش را بگو" را بايد دو بار ببينيد/ فيلمنامه قوي "راستش را بگو" مرا از سينما به تلويزيون كشاند

متن قوي و متفاوت "راستش را بگو" مرا مشتاق به بازي و حضور در اين پروژه كرد.

دانيال عبادي بازيگر نقش "عليرضا مولايي" در خصوص حضورش در مجموعه "راستش را بگو" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از گزينه هاي اصلي من به عنوان يك بازيگر سينمايي در تلويزيون وجود يك فيلمنامه و متن قوي بود.
وي افزود: شخصيت عليرضا در عين سادگي از پيچيدگي هايي برخوردار بوده و به همين دليل بازي اين نقش براي خود من نيز از جذابيت خاصي برخوردار شد.
عبادي با اشاره به ديگر ابعاد شخصيتي اين نقش اظهار داشت: عليرضا به عنوان فردي صادق در جامعه فعلي و با توجه به حواشي اطرافش خواهان سالم زندگي كردن است و به همه راست بگويد.
بازيگر نقش عليرضا در خصوص پيچيدگي هاي اين مجموعه و درك مخاطبان از آن، ابراز داشت: معتقدم سالها بود كه سريالي با پرداخت به چندين موضوع متفاوت براي تلويزيون ساخته نشده بود.
وي تصريح كرد: بيشتر سريالها به يك موضوع خاص پرداخته و نهايت مخاطبان شاهد يك روايت خواهند بود.
عبادي ادامه داد: به  دليل فراز و فرودهاي سريال "راستش را بگو" مخاطبان بايد دو بار به تماشاي آن بنشينند تا اتفاقات و شخصيت هاي اصلي اين مجموعه بيشتر براي آنان قابل درك باشد.
وي با اشاره به جذابيت هاي اين مجموعه گفت: تا قسمت هشتم مخاطبان شاهد معرفي شخصيت ها هستند و اتفاقات "راستش را بگو" را از بعد از اين قسمتها شاهد خواهند بود.
عبادي در خصوص روايت متفاوت اين سريال اظهار داشت: روايت و بازي بازيگران در اين مجموعه متفاوت است و پيشنهاد مي‌كنم مخاطبان هيچ قسمتي را از دست ندهند.
وي با بيان اين مطلب كه "راستش را بگو" اثري فاخر خواهد شد، تصريح كرد: خوشبختانه مجموعه "راستش را بگو" از طرف مدير شبكه يك سيما مورد استقبال قرار گرفته است و معتقدم جزء مجموعه هاي فاخر و ماندگار تلويزيوني مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.