سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس سازمان نظام روانشناسي تاكيد كرد

عقده‌هاي رواني مهمترين عامل اسيدپاشي/قوه قضاييه با مجرمان برخورد كند

رئيس سازمان نظام روانشناسي گفت: اسيد پاشي منفور ترين جرمي است كه در فضاي جامعه هرازگاهي شاهد آن هستيم و بايد قوه قضاييه بايد با چنين مجرماني به صورت جدي برخورد كند.

 غلامعلي افروز در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرآيند رواني حاصل از اسيد پاشي، اظهار داشت: اسيد پاشي پديده‌اي زشت و غير قابل جبران است كه آثار مخرب آن به لحاظ جسمي و رواني تا انتهاي عمر با فردي كه مورد حمله قرار گرفته باقي مي‌ماند.

رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور تصريح كرد: افرادي كه به اسيد پاشي اقدام مي‌كنند از مشكلات دروني، روحي و شخصيتي رنج مي‌برند و نوع پاشيدن اسيد از سوي اين افراد گوياي مهمتيرن عقده هايي است كه در درون آنها جريان دارد.

افروز ادامه داد: در بررسي فرآيند اسيدپاشي به اين نتيجه مي‌رسيم كه مجرمان اسيد پاش به دنبال از بين بردن جسم و فيزيك فرد مورد نظر خود نيستند بلكه تخريب روحيه و از بين بردن اعتماد به نفس فردي كه با وي دشمني و كينه دارند، مطلوب مورد نظر آنهاست.

وي با بيان اين كه اسيدپاش حيات روحي فرد ديگر را تخريب مي‌كند اظهار داشت: همه اسيدپاشان طوري از اين ماده خطرناك را روي افراد مورد نظر خود پاشيده اند كه آن فرد به يكباره نميرد بلكه اثرات مرگ تدريجي را به دليل از بين رفتن اعضاء بدن و صورت تجربه كنند.

رئيس سازمان نظام روانشناسي كشور خاطرشان كرد: اسيد پاشي منفور ترين جرمي است كه در فضاي جامعه هرازگاهي شاهد آن هستيم و بايد قوه قضاييه بايد با چنين مجرماني به صورت جدي برخورد كند.

انتهاي پيام/پ3
برچسب ها: افروز ، اسید ، قربانی ، روانی ، عقده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.