سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورايعالي انقلاب فرهنگي صورت گرفت

ابلاغ رسمي سند راهبردي نخبگان از سوي احمدي نژاد

سند راهبردي نخبگان كه در جلسات گذشته شورايعالي انقلاب فرهنگي مصوب شده بود، در جلسه امشب رسما از سوي رييس جمهور امضا و ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور؛ جلسه شامگاه سه شنبه شورايعالي انقلاب فرهنگي به رياست محمود احمدي نژاد تشكيل شد و سند راهبردي نخبگان كه در جلسات گذشته شورايعالي انقلاب فرهنگي مصوب شده بود، در جلسه امشب رسما از سوي رييس جمهور امضا و ابلاغ شد.

در ادامه اين جلسه سياست هاي مرتبط با بخش خانواده سند مهندسي فرهنگي كشور مطرح و همه راهبردها و اقدامات مرتبط با اين سند به تصويب رسيد.


در پايان بررسي اين بخش، نظام برنامه ريزي، اجرا و نظارت بر اجراي اين بخش نيز از سوي اعضاي شورايعالي انقلاب فرهنگي مشخص و مقرر شد از اين پس همه برنامه هاي توسعه كشور داراي پيوست خانواده باشند و با نگاه به خانواده و خانواده محوري در نظام جمهوري اسلامي ايران به گونه اي برنامه هاي خود را تنظيم كنند كه به تحكيم و استحكام چارچوب خانواده لطمه اي وارد نشود.

همچنين در بخش نظارت و اجرا مقرر شد در سه سطح اين موضوع مورد توجه قرار گيرد. ستاد ملي زن و خانواده مسئوليت تدوين برنامه اجرايي اين مصوبه را بر عهده گرفته و تقسيم كار ملي و ايجاد هماهنگي بين همه دستگاه هاي مختلف مسئول در اين زمينه بر عهده ستاد مذكور است.

اجراي اين مصوبه نيز بر اساس تقسيم كار صورت گرفته از سوي ستاد ملي زن و خانواده بر عهده دستگاه هاي گوناگوني است كه در اين امر مشاركت خواهند كرد. نظارت و پايش اجراي اين مصوبه و سند هم بر عهده شوراي فرهنگي اجتماعي زنان و شورايعالي انقلاب فرهنگي است كه به صورت دوره اي از آن ارزيابي خواهند داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.