سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز صورت گرفت:

نشست سرپرست دفتر امور چاپ با جمعي از كارشناسان و استادان حوزه چاپ

باحضور يوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي وجمعي ازكارشناسان صنف چاپ نشستي به مناسبت دويستمين سال ورودصنعت چاپ در كشور و روز ملي اين صنعت در دفتر امور چاپ وزارت ارشاد برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ صبح امروز با حضور يوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، داريوش رضواني مشاوراجرايي معاونت امورفرهنگي و جمعي از كارشناسان و اساتيد صنف چاپ نشستي به مناسبت دويستمين سال ورود صنعت چاپ در كشور و برگزاري روز ملي اين صنعت در دفتر امور چاپ وزارت ارشاد برگزار شد.
افراش سرپرست دفتر امورچاپ گفت: امسال مراسم روز ملي صنعت چاپ با حضور مقامات عالي رتبه كشور برگزار خواهد شد.
وي افزود: اين مراسم قرار بود در شهريورماه امسال برگزار شود كه به دليل همزماني با برگزاري اجلاس سران كشورهاي غيرمتعهد، به آبان ماه سال جاري موكول شد؛ كه همزمان با بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود.
گفتني است؛ سرپرست دفتر امورچاپ اظهار اميدواري كرد تا مراسم روز ملي صنعت چاپ با حمايت و پشتيباني تمامي تشكل‌هاي صنفي، صاحب‌نظران و چاپخانه‌داران به صورت پربار برگزار شود و به تببين جايگاه صنعت چاپ در كشور و ارتقاي آن منجر شود./ص
برچسب ها: سرپرست ، چاپ ، استادان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.