سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ديدار نخست وزير انگليس با رئيس امارات

نخست وزير انگليس با رئيس امارات عربي متحده ديدار کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري آلمان؛ خبرگزاري امارات اعلام کرد ديويد کامرون و خليفه بن زايد آل نهيان درباره  روابط و همکاري هاي مشترک بين انگليس و امارات و چشم انداز توسعه و تقويت آن و همچنين درباره تحولات بين المللي بحث و تبادل نظر و از رشد روابط بين دو طرف ابراز خرسندي کردند.

دو طرف همچنين بر لزوم تقويت تفاهم و همکاريهاي بين المللي براي تثبيت امنيت و ثبات در منطقه خليج فارس و خاورميانه و جهان در چارچوب تصميمات بين المللي و احترام به حاکميت کشورها و تقويت صلح جهاني تأکيد کردند .

کامرون از دستاوردهاي بزرگ امارات که اين کشور را قادر کرده است به جايگاه بزرگي در سطح منطقه اي و جهاني دست پيداکند،تمجيدکرد.  
                                                                         
راديو انگليس اعلام کرده است هدف کامرون از سفر به امارات و عربستان سعودي تقويت روابط دفاعي و امنيتي و تجاري انگليس با کشورهاي منطقه است.

راديو انگليس افزود لندن مايل است که به امارات و عربستان جنگنده هاي تايفون بفروشد .کامرون با مقامات اماراتي درباره تبديل يک پايگاه هوايي نزديک به دبي به يک پايگاه راهبردي مورد استفاده نيروهاي انگليسي گفتگو خواهد کرد.اين دومين سفر کامرون به امارات و عربستان پس از روي کار آمدنش در انگليس است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.