سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل اوباما و رامني در منطقه ديکسويل ناچ به تساوي انجاميد + تصاوير

رأي‌دهندگان آمريکايي در منطقه ديکسويل ناچ بعد از نيمه ‌شب گذشته آراي خود را به صندوق‌هاي رأي‌گيري انداختند و به اين ترتيب انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا در ايالت نيوهمپشاير آغاز شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلوزيوني رويترز، بر اساس اين گزارش، تنها 10 نفر از رأي‌ دهندگان آراي خود را به صندوق‌ هاي رأي ‌گيري انداختند و از بين همين تعداد، آراء‌ انتخاباتي باراک اوباما و ميت رامني هر يک به صورت مساوي، پنج راي آوردند.
اين منطقه معروف به رأي‌ گيري در انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا در نيمه ‌هاي شب است که در واقع اين يک رخداد نمادين در اين محل به حساب مي ‌آيد که اولين منطقه ‌اي است که رأي‌گيري به صورت رسمي صورت مي گيرد و نتايج اوليه انتخابات اين منطقه اول اعلام مي‌شود.
"تام تيلوتسون" از اعضاي شوراي محلي در اين منطقه گفت به رئيس جمهور راي دادم. اين اتفاق هرگز در دکسويل نوچ پيشتر روي نداده است. رقابت خيلي نزديک است. هر کدام پنج راي آورده اند.
"پيتر جانسون" يکي ديگر از راي دهندگان نيز گفت من از نزديک بودن رقابت اين دو حيرت زده شده ام؛ شايد حيرت زدگي را بهترين توصيف براي واکنش بدانم. گمان نمي کردم که اوباما بتواند تا اين اندازه راي بياورد. گمان نمي کردم که تغييري که در احساسات اين مردم در مقايسه با چهار سال پيش ايجاد شده است، بتواند باعث شود وي تا اين اندازه راي بياورد.  
"تانر تيلوتسون" نيز گفت به نظر من اين امر نشان مي دهد که ما همچنان ملتي با اختلاف نظر شديد به شمار مي آييم. اگر نگاهي به آرايي که داده شده است بندازيم مي توان تفسير هاي زيايد درباره آن داشت و بار ديگر تاکيد مي کنم نشان مي دهد که ما مردمي هستيم با اختلاف نظر شديد و خيلي ها تلاش مي کنند تا فرهنگ آمريکا را تعريف کنند.  
گراهام دايان ديگر راي دهنده اين منطقه نيز گفت بايد نهايت تلاش خود را کرد. بايد هم اکنون وارد عمل شد. خوب ميدانيد که دلتان چه حکمي مي دهد.
نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهند رقابت اوباما و رامني بسيار نزديک است اما رئيس جمهور در ايالت‌هاي محل رقابت موسوم به ايالت‌هاي چرخشي از برتري اندکي برخوردار است.




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.