سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبري كه مدتها در سانسور بود: رسوايي اخلاقي وزير آموزش رژيم صهيونيستي

ریچارد سیلوراشتاین روزنامه نگار یهودی آمریکایی كه همواره پرده از واقعيات پشت پرده مقامات اسرائيلي بر مي دارد، اينبار پرده از رسوايي جنسي وزير آموزش ريم صهيونيستي برداشته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، اين نويسنده با رمزگشايي از مقاله انتقادي "يوسي كلاين" روزنامه نگار روزنامه هارآرتص، موضوع رسوايي اخلاقي "گيدئون سار" وزير وقت آموزش اسرائيل برداشته است.
طبق گفته هاي سيلور اشتاين، گيدئون سار مدتها پيش با دختري كه به سن قانوني نرسيده، ارتباط جنسي داشته اما به دليل سانسور خبري در اسرائيل، اين موضوع از اذهان عمومي پنهان مانده است.
طبق گفته هاي كلاين، وي در حين تلاش براي انتشار اين خبر، از سوي سار با تهديد مواجه شده و در نتيجه از انتشار اين خبر عاجز مانده است.
اكنون او با چاپ مقاله اي در روزنامه هاآرتص با تيتر "آنچه كه شما نمي توانيد در روزنامه بخوانيد" به موضوع رسوايي اخلاقي گيدئون سار اشاره غير مستقيم داشته است و در پايان اين مقاله، به اين نكته اشاره كرده كه بسياري از روزنامه نگاران و منتقدان در اين كشور، قادر به افشاي بسياري از مطالب نيستند.
اكنون سيلور اشتاين در مقاله تحليلي خود، با انتقاد قرار دادن اين موضوع عنوان كرده است كه؛ گيدئون سار داراي قدرت سياسي بالايي در لابي صهيونيستي بوده و به اين دليل نمي توان موضوع رسوايي او را به سادگي در دادگاه هاي رژيم صهيونيستي به جريان گذاشت.
اكنون او در حال جمع آوري شواهد و مدارك بيشتري براي افشاي كامل اين رسوايي بزرگ است و طبق گفته وي بزودي بزرگترين رسوايي سياسي اين كشور در سال اخير فاش خواهد شد.




مقاله چاپ شده يوسي كلاين در نشريه هاآرتص

برچسب ها: رسوایی ، اخلاقی ، اسرائیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.