سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/سفیر جمهوری خلق چین در بازدید اخیر از کرمانشاه:

کرمانشاه نسبت به قبل بسيارپيشرفت كرده است

سفیر جمهوری خلق چین برای شناسایی پتانسیل های کرمانشاه به این استان سفرکرد و با استاندار رایزنی نمود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

يوهونگ يانگ در سفر به استان کرمانشاه در ديدار با استاندار كرمانشاه گفت:آشنایی با جاذبه ها وظرفیت های کرمانشاهاز اهداف سفرم به این استان است و در نهایت اين ظرفیتها را به اطلاع سرمايه گذاران خود خواهیم رساند.

وي با اشاره به روند توسعه اي كرمانشاه اظهار داشت:در گذشته نیزبه استان كرمانشاه سفر داشته ام، اما در این سفر ،توسعه و پيشرفت كرمانشاه را مشاهده كردم. كرمانشاه در بسياري از جهات پيشرفت كرده و اين موضوع جاي تبريك به مردم خوب و مديريت توانمند استان دارد.

سفير چين گفت:ما خواستار گسترش سطح همكاري ها در بخش هاي اقتصادي، تجاري و فرهنگي و اجتماعي با كرمانشاه هستيم.

وی افزود:ظرفيت هاي مناسبي براي گسترش اين همكاري ها وجود دارد و سفرهاي مقامات بندپايه دو كشور جمهوراي اسلامي ايران و جمهوري خلق چين نشان از گسترش سطح همكاري بين دو كشور دارد.

در سالجاري دكتر احمدي نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران از چين ديدن و با رئيس جمهور، نخست وزير و رئيس مجلس كنگره چين ديدار داشتند. رئيس مجلس كنگره چين نيز امسال به ايران سفر کرد و با مقامات ايران به به توافق رسيدندکه اين سفرها منجر به افزايش سطح روابط بين دو كشور شده است.

یوهونگ یانگ گفت: اراده خوبي براي توسعه گسترش سطح همكاري ها وجود دارد و اين موضوع براي سرمايه گذاران و پيمانكاران چيني براي سرمايه گذاري در ايران بويژه در استان هاي خاص با پتانسيل بالا مانند كرمانشاه ،مهم است.

ویادامه داد: ظرفيت ها و پتانسيل هاي استان كرمانشاه را به اطلاع سرمايه گذاران کشور خود می رسانیم تا آنها نیز با توجه به مزيت هاي موجود در استان سرمايه گذاري کنند.

وي گفت: شرايط و بستر مناسبي در استان براي سرمايه گذاري وجود دارد و ما آماده سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف در اين استان هستيم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، چین ، سفیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.