سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار استقلال؛

يك بازيكن به خاطر مجيدي از ليست خارج مي شود

فرهاد مجيدي، مهاجم سابق تيم استقلال جزو نفراتي است كه عنوان مي شود قرار است به اين تيم بازگردد و اين موضوع حرف و حديث و شايعاتي را به دنبال داشته و دارد كه به همراه ديگر اخبار اين تيم در زير ميخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجيدي قرار است با هماهنگي هاي انجام شده تيم را در چند بازي آخر ليگ همراهي كند، اما اين در حالي است كه براي حضور وي در تركيب اين تيم استقلال بايد نام يك بازيكن را از فهرست خود خارج كرده و به جاي آن بازيكن نام فرهاد مجيدي را قرار دهد. اين در حالي است كه آبي ها بايد براي 4 بازي نام يك بازيكن را از فهرست خود خارج كنند.

گفتني است: آبي ها براي حضور مجيدي در تركيب اين تيم به خارج كردن نام يك مهاجم نياز دارند اما هنوز در خصوص اين بازيكن و شرايط ايجاد شده تصميم گيري نكردند، از آنجا كه جدايي ميداوودي از استقلال قطي شده است احتمالات روي خروج نام وي از تيم است، اما امين منوچهري نيز جزو گزينه هاي مورد نظر تيم است كه مسئولان و مربيان در خصوص وي اختلاف نظر دارند.

اين در حالي است كه اميرقلعه نوعي مخالف خروج نام يك مهاجم براي جذب فرهاد مجيدي ، اما مسئولان اعلام كردند در اين خصوص نمي توانند با وي موافقت كنند زيرا اين بازيكن قرار است در تركيب تيم به ميدان برود.

*شماره توزي يا ميداودي به عماد رضا مي رسد
عماد رضا مهاجم عراقي كه قرار است از نيم فصل دوم كار خود را در استقلال آغاز كند با شرايط خاصي قرار شده كه با اين تيم همكاري كند زيرا وي حتي در خصوص دريافت شماره پيراهن نيز با مسولان به اختلاف نظر برخورده است.

اين بازيكن خواستار شماره 7 فرهاد مجيدي است تا بتواند با به دست آوردن اين شماره با شرايط متفاوت كار خود را در اين تيم آغاز كند، اما آبي ها با اين خواستش موافقت نكردند و حتي اعلام داشتند كه اين شماره بايگاني است و مهاجم جديد استقلال نمي تواند مدعي دريافت آن باشد زيرا اولا كه فرهاد مجيدي قرار است به استقلال بازگردد و شماره اش را به تن كند و علاوه بر آن، اين شماره متعلق به اين بازيكن است و حتي زمان عدم حضورش در تيم نيز قرار نيست بازيكن ديگري به تن كند.

گفتني است، پيش از اين سياوش اكبرپور خواستار دريافت شماره 7 استقلال بود كه مربيان و مسئولان با خواسته وي موافقت نكردند به همين دليل وي با شرايط خاصي ناچار به دريافت شماره ديگري شد اما اعلام شده است اعضاي تيم استقلال به منظور جلب نظر عمادرضا اعلام كردند كه شماره توزي يا ميلاد ميداوودي را به  وي مي دهند تا اين مهاجم با رويي خوش و شرايط ايده آل راهي تيم استقلال شود و خاطره بدي در ذهنش باقي نماند.

*اردوي يك هفته اي استقلال با نارضايتي قلعه نوعي
قرار است اعضاي تيم استقلال تخت شرايط خاصي براي بازيهاي ليگ آماده شوند اما در اين ميان اوضاع آن طور كه مربيان و اعضاي كادر فني مي خواهند نيست و شرايط متفاوت پيش مي رود زيرا مسئولان در نظر دارند كه وضعيت را طوري پيش ببرند كه هزينه زيادي را متحمل نشوند.

براساس اين گزارش، امير قلعه نوعي خواستار برگزاري اردو شد اما اين وضعيت مورد تاييد مسئولان تيم قرار نگرفت زيرا آنها مدعي شدند كه هزينه ها در حال حاضر بسيار بالاست و شرايط آن طور كه مورد نظر اعضاي تيم است پيش نمي رود و مربيان بايد برنامه ريزي ديگري را براي بازيكنان تيم در نظر بگيرند.

گفتني است، اردوي تيم استقلال كه در ابتدا قرار بود در كيش و يا يك جزيره يگر برگزار شود منتفي شد و اعضاي تيم براي برگزاري اردويي يك هفته اي آماده مي شوند اما سرمربي تيم استقلال تمايلي به برگزاري اين اردو ندارد و حتي اعلام كرده است كه شرايط به نفع وي و تيمش پيش نمي رود زيرا برنامه ها به خلاف نظر وي است و اين مربي در صورت مهيا بودن شرايط طور ديگري استقلال را براي ادامه مسابقات آماده مي كرد اما اين اتفاق در حال حاضر رخ نداده است و به اين ترتيب آبي ها، بايد خود را براي يك اردوي كوتاه مدت آماده كنند.

*فتح الله زاده در وزارت خواستار 50 درصد هزينه هاي تيم
علي فتح الله زاده، مدير عامل تيم استقلال براي بهبودي شرايط مالي تيم استقلال روي كمك مالي مسئولان در وزارت و كمك دوستان  و اطرافيان تيم و همچنين هيئت مديره حساب باز كرده اما اين اتفاق رخ نداده است.

براساس اين گزارش، مديريت استقلال با اعضاي هيئت مديره در اين خصوص مذاكراتي را انجام داده اما در نهايت دريافت كه از سوي اعضاي هيئت مديره قرار نيست شارژ مالي براي تيم در نظر گرفته شود و اعضا اعلام كردند كه شرايط ايده آلي براي كمك مستقيم به تيم ندارند به همين دليل وي در حالي كه با مشكلات بسياري روبه رو شد از طريق جذب حامي مالي اقداماتي را انجام داد تا بخشي از مشكلات مالي را حل كند.

گفتني است: وي در اين خصوص به موفقيت كامل دست پيدا نكرده است به همين دليل فتح الله زاده راهي وزارت ورزش شد تا در خصوص اقدامات مالي با مسئولان در وزارت جلسه اي تشكيل دهد.

شايان ذكر است: مديريت استقلال، اعلام كرده است كه طبق قانون و پيش از آغاز ليگ از سوي مسئولان اعلام شده است كه 50 درصد هزينه هاي تيم استقلال توسط مسئولان در وزارت ورزش تقبل مي شود و 50 درصد باقي مانده را مسئولان در داخل تيم بايد متقبل شوند تا تيم بتواند تا پايان فصل با شرايط ايده آلي پيش برود اما مدير عامل استقلال تا به حال هيچ درصدي را دريافت نكرده است.

*تبعيد دو مهاجم استقلال به نيمكت ادامه دار است
اعضاي تيم استقلال تعطيلات را پشت سر مي گذارند تا براي بازي با سپاهان آماده شوند و در اين ميان از سوي مربيان با شرايط خاصي روبه رو شدند زيرا از نظر اعضاي كادر فني اين بازي حساسترين ديدار آبي ها است و بازيكنان بايد تمام جوانب اين بازي را در نظر بگيرند.

گفتني است: بازيكنان استقلال از سوي كادر فني با اولتيماتوم انجام تمرينات ويژه روبه رو شدند زيرا در غير اين صورت مربيان بدون تعارف، نيمكت ذخيره ها را براي آنها در نظر مي گيرند، از طرفي امير قلعه نوعي در تمام پستها به دنبال انتخاب بهترين گزيته است تا آماده ترين نفرات در تركيب اصلي تيم به ميدان بروند.

شايان ذكر است، سرمربي استقلال مدتهاست كه نارضايتي خود را از خط حمله تيم خود اعلام كرده است زيرا به جز آرش برهاني كه بيشتر از ديگر مهاجمان گلزني مي كند و تيم را همراهي مي كند ديگر نفرات جز نفرات مورد نظر سرمربي تيم نيستند و وي از آنها راضي نيست و به همين دليل براي انتخاب اعضاي تيم در خط حمله شرايط خاصي را در نظر گرفته است تا آنها با اوضاعي كاملا ايده آل در تركيب تيم ظاهر شوند و استقلال را همراهي كنند.

حضور آرش  برهاني در هاله اي از ابهام قرار دارد و از طرفي اميرقلعه نوعي قصد استفاده از ميلاد ميداوودي را در تركيب اصلي تيمش ندارد.

علاوه بر ميداوودي امين منوچهري نيز شرايط ايده آلي ندارد و با اينكه امير قلعه نوعي از وي حمايت مي كند و خود عامل حضور اين بازيكن در تيم استقلال بوده است اما شرايط ايده آلي از سوي وي براي حضور در تركيب تيم وجود ندارد و سرمربي استقلال نيز قصد دارد از برهاني و اكبرپور در سيتسم حمله تيمش استفاده كند تا زماني كه مهاجمان جديد را در اختيار بكيرد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.