سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش فضای معنوی و مذهبی در منطقه 9

شهردار منطقه 9 با اشاره به اهمیت گسترش شعائر دینی و مذهبی گفت: در جهت افزایش سرانه های دینی و مذهبی برنامه های متنوع در نظر گرفته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای سیاست های شهرداری تهران در خصوص توجه به مساجد و مقوله مسجد محوری، این شهرداری در نظر دارد تا 3 مسجد دیگر در محلات منطقه احداث کند.
وی افزود: بر اساس بازدید های میدانی صورت گرفته از سطح محدوده جانمایی ساخت مساجد با حضور قائم مقام معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مشاور شهردار تهران و مسئولین شهرداری منطقه انجام شد.
سلطانی تصریح کرد: در حال حاضر منطقه 9 با جمعیت 180 هزار نفر دارای 34 مسجد و امامزاده عبدالله و زید (ع) بوده و با وجود اینکه این منطقه در ورودی غربی تهران واقع شده با احداث این سه مسجد در راستای افزایش فضاهای معنوی و مذهبی سطح محدوده گام های عمده و اساسی بر می داریم.
شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: همواره این شهرداری به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان و گسترش شعائر دینی و مذهبی در همه محلات سطح منطقه و همچنین در جهت افزایش سرانه های دینی و مذهبی،‌ برنامه های متنوع و متفاوتی را طبق زمانبندی معین در نظر گرفته است. /ف

برچسب ها: فضای ، معنوی ، شهردار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.