سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور انتخاباتي رامني مدعي شد:

راي دهندگان مردد نيز در نهايت رامني را بر مي گزينند

مشاور ارشد ميت رامني در گفت و گو با فاکس نيوز مدعي شد او در ايالت هاي کليدي با مشکل مواجه نخواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه فاکس نيوز، "اد گيلسپي" مشاور ارشد "ميت رامني" در مبارزات انتخاباتي گفت: مشکل اين است که آمار بيکاري از زماني که اوباما رياست جمهوري را به دست گرفت، بسيار بالاتر رفته است. 22 ميليون آمريکايي براي يافتن کار تکاپو مي کنند.  درآمد خانواده ها پايين آمده  و به 4300 هزار دلار رسيده است.
 
انتخاب مجدد اوباما به معناي ادامه اين روند در چهار سال ديگر است. اين در حالي است که رامني وعده تغييرات واقعي داده است. رامني يک برنامه پنج ماده اي براي ارتقاء دادن سطح زندگي طبقه متوسط ، اصلاحات مالياتي و بودجه اي دارد. دستور کار او بسيار قوي است.به همين علت انتظار پيروزي او در اين رقابت ، کاملا وجود دارد.

نگاهي به حمايت ايالت هاي مختلف از اوباما در مقايسه با چهار سال قبل ، از تغيير در ميزان حمايت اين ايالت ها از وي حکايت دارد. ما در ايالت هاي تعيين کننده نظير ويرجينيا ، اوهايو و پنسيلوانيا کاملا از نتيجه آراء و حمايت از ميت رامني اطمينان داريم.

وي در نهايت پيش بيني کرد راي دهندگان مردد که 47 درصد تا 48 درصد راي دهندگان هستند ، نيز در حمايت از رامني پاي صندوق هاي راي بروند.
برچسب ها: ارشد ، رامنی ، اوباما ، فاکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.