سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوال از رئيس جمهور نبايد به مناظره ميان مسئولين تبديل شود

دبير کل اتحاديه سوم تشکل‌هاي دانشگاه آزاد با بيان اينکه سوال حق مجلس است، گفت: اميدواريم سوال از رئيس جمهور براساس مصالح مردم صورت گيرد، تا به مناظره‌‌اي ميان مسئولان تبديل نشود.

احسان عباسي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح مجلس براي سوال از رئيس جمهور اظهار داشت: يکي از وظايفي که در قانون اساسي براي مجلس پيش بيني شده است سوال از رئيس جمهور است پس مي‌توان گفت اين حق طبيعي قوه مقننه است تا طبق قانون از رئيس قوه مجريه سوال در زمينه هاي مختلف بپرسد.

وي با تاکيد بر سخنان مقام معظم رهبري مبني بر اينکه مسئولان اختلاف‌هاي سليقه‌اي خود را به زندگي مردم نکشانند، تصريح کرد: اميدواريم سوال از رئيس جمهور براساس مصالح مردم صورت گيرد تا به مناظره‌‌اي ميان مسئولان تبديل نشود.

دبير کل سوم اتحاديه سوم دانشگاه آزاد با اشاره به اينکه هم اکنون وضعيت اقتصادي و معيشت مردم اهم مسائل کشور است، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت هردو وظيفه دارند که طبق قانون عمل کرده و از مسير صحيح خود خارج نشوند، لذا مجلس به منظور اصلاح امور حق دارد که به دولت تذکر دهد و نبايد آن را عاملي براي ايجاد حساسيت در جامعه قلمداد کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.