سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنزما غایب دیدار اروپايی رئال با دورتموند

به گفته ی خوزه مورینیو، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید به دیدای امشب تیمش مقابل بورسیا دورتموند در چهار چوب رقابت های جام قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی کهکشانی در آستانه دیداری اروپائی تیمش مقابل تیم آلمانی بورسیا دورتموند گفت:  بنرما مصدوم است او از ماهیچه ی ران پایش دچار پارگی شده و از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است مدت مصدومیت  او نامعلوم است اما بازی امروز  را به طور قطع از دست خواهد داد.
 
قهرمانان لیگ فوتبال آلمان در دیداری دور رفت در خانه توانستند  رئال مادرید را شکست دهند و با این پیروزی  و کسب 7 امتیاز صدر نشین جدول رده بندی گروه d شوند این مسابقه دو هفته ی  گذشته برگزار شده بود و سبب شدتا بورسیا درتمند با اختلاف 1 امتیاز ازرئال مادریدی که تا به حال 9 مرتبه عنوان قهرمانی کاپ های اروپایی را بدست آورده  در مکان جدول گروه D قرار بگیرند ، اما رئال مادرید نیز تاکنون توانسته رکورد جالبی را در طول سه مسابقه با کسب 13 گل به ثبت برساند اما تداوم  این رویه بدون حضور مهاجم مورد علاقه ی مورینیو در خط حمله بسیار دشوار خواهد بود.

مهاجم  آرژانتینی  این تیم،‌ گونزالو هیگوآیین که تا به حال در لیگ توانسته  7 بار گل بزند اما در جام قهرمانان اروپا هنوز گلزنی نکرده است و
به احتمال زیاد جایگزین  نیز ما در خط حمله خواهد بود.
 
در مسابقه ی امشب، رئال مادرید شانس بیشتری برای پیروزی نسب به رئال مدرید  دارد واین پیروزی میتوانند آنها را به صدر جدول  با اختلاف سه امتیاز از آژاکس در رده ی سوم جدول گروه d  سوق دهد.

منچستر سیتی با ولخرجی های معروف وبودجه های عظیم مالی اش با کسب تنها یک امتیاز توانسته قعر نشین جدول باشد و رئال مادرید  هنوز یک دیدار به منچستر ی ها در استادیوم  اتحاد بدهکار است که در اوایل آذرماه برگزار خواهد شد.

مورینیو در این ارتباط گفت: گروه ما گروهی بسیار سخت است وهر امتیازی که بدست آوری بسیار ارزشمند خواهد بود  دروتموند ما امتیازی ها خوبی کسب کرده ایم و منچستر سیتی نیز به طور قطع در دیدار های برگشت میتواند امتیاز بیشتری کسب کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.