سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كلانتري، يكي از ضروري ترين نياز مردم هر منطقه است

رييس هيئت امناي محمود آباد شهرستان اصفهان با تقدير از توجه ويژه نيروي انتظامي به تامين امنيت توليدكنندگان و صنعتگران از كلانتري به عنوان يكي از ضروري ترين نياز مردم ياد كرد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران پايگاه خبري پليس، مهندس "گلكار" صبح امروز در حاشيه آيين افتتاح كلانتري 34 محمود آباد شهرستان اصفهان به خبرنگار ما گفت: شهرك صنعتي محمود آباد با وسعتي بالغ بر 800 هكتار زمين يكي از اولين شهرك هاي صنعتي كشور است كه از طريق بخش خصوصي و غير دولتي كار خودش را از ابتداي انقلاب اسلامي در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي به صورت خودجوش انجام داده است.
 
 
وي با تقدير از توجه ويژه نيروي انتظامي به تامين امنيت اين منطقه گفت: افتتاح كلانتري 34 محمود آباد در سالي كه به نام توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني نام گذاري شده از اهميت بالايي برخوردار است.
 
 
اين مقام مسئول وجود كلانتري را يكي از ضروري ترين نياز مردم هر منطقه اي عنوان كرد و اظهار داشت: مسلماً در شهرك صنعتي محمود آباد هم كه سالانه بالغ بر 30 هزار فرصت اشتغال ايجاد مي كند و همچنين به لحاظ وجود بخشي از اتباع بيگانه كه در اين منطقه فعال هستند وجود يك كلانتري كه امنيت اين منطقه را تامين و نظارت كامل تري بر محيط هاي اداري و صنعتي داشته باشد احساس مي شد.
 
 
گلكار در پايان تاثير كلانتري جديد بر امنيت اين منطقه را بسيار مهم ارزيابي كرد و بر آمادگي تمامي مردم، توليدكنندگان و سرمايه گذاران بخش خصوصي براي همكاري و تعامل با ماموران نيروي انتظامي در جهت ايجاد امنيت پايدار و پيشگيري از جرم و بزهكاري تاكيد كرد. /ل
 
 
 
 
برچسب ها: کلانتری ، ضروری ، منطقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.