سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی با عذرخواهی از ژوزه، پهلوان مي شود نه کوچک!

ابراهیمی: کفاشیان چرا بهروان را برای اجرای برنامه هایش آزاد نمی گذارد؟

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در آستانه بازی با ازبکستان شرایط روحی بازیکنان تیم ملی ما خیلی خوب است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط روحی بازیکنان تیم ملی کشورمان در آستانه بازی با ازبکستان خوب است چون کره جنوبی را 10 نفره شکست دادند و پاداش خوبی هم گرفتند الان هم ملی پوشان ما شارژ روحی شده اند چون قول پاداش خوبی برای پیروزی مقابل ازبکستان به آنها داده شده است.



وی افزود: به لحاظ روحی و روانی شرایط ملی پوشان ما خوب است اما از نظر فنی هنوز بازی خوبی از تیم ملی نمی بینیم و کی روش نتوانسته این مشکل را حل کند استفاده از 3 هافبک دفاعی در ترکیب اصلی برای تیم ملی ما خوب نیست چون با این ترکیب بازیکن طراحی در زمین نداریم حضور نکونام و تیموریان در کنار هم خوب است اما در کنار آنها باید یک بازیکن طراح در وسط زمین داشته باشیم که توپ بگیرد و پخش کند بتواند حفظ توپ کند.



*ازبکستان حتما برنامه اي دارد که زودتر از موعد وارد ايران شد

سرمربي سابق تيم ملي فوتبال کشورمان ادامه داد: ازبکستان خیلی زود وارد کشورمان شده و حتماً برنامه ای دارد که زودتر از موعد وارد ایران شده ازبکستان یک تیم فیزیکی است که بازیکنانش تکنیکی هم هستند و باید کاملاً مراقب آنها باشیم، کی روش باید در تمرینان روزهای آینده روی سانتر از جناحین خیلی کار کند تا مقابل ازبکستان موفق شود چون لبنان روی سانتر از جناحین ما را برد و کره جنوبی هم با همین نقشه روی دروازه ما خطرناک ظاهر شد و با خوش شانسی از آنها گل نخوردیم تیم ملی ما در دفاع و سانتر از جناحین مشکل دارد و باید روی این مسئله کار کنیم.

وی افزود: تیم ملی قبل از بازی ازبکستان در یک دیدار دوستانه مقابل تاجیکستان به میدان خواهد رفت، ممکن است سبک بازی تاجیکستان و ازبکستان یکی باشد اما ضعف های آنها یکی نیست و تفاوت های زیادی دارند این 2 کشور با هم همسایه هستند و سبک بازی آنها نزدیک به هم است و اگر تیم ملی بتواند تاکتیک های مد نظرش را به تاجیکستان دیکته کند، خیلی خوب است.



*کي روش به بازيکنان اعتماد به نفس القا کند

ابراهيمي تصريح کرد: کی روش می تواند در بازی با تاجیکستان سبک بازی اش مقابل ازبکستان را به دست آورد و اعتماد به نفس خوبی را به تیم ملی القا کند اما خدا کند داستان بازی با تاجیکستان مثل بازی با اردن و تونس نشود و تیم ملی به خواسته هایش در این بازی تدارکاتی برسد.

سرمربی سابق تیم ملی اظهار داشت: کی روش به علی کریمی اعتقاد دارد و هرچند که کریمی مدتی است در پرسپولیس به مشکل خورده و بازی نمی کند اما بازهم به تیم ملی دعوت می شود علی کریمی یک بازیکن تکنیکی است و با توجه به توانایی هایش می تواند به تیم ملی کمک کند و چون در پرسیولیس بازی نمی کند دلیل نمی شود که به تیم ملی دعوت نشود.



*کريمي با يک شاخه گل و لبخند عذرخواهي کند و برگردد

وی افزود: کی روش نسبت به علی کریمی ذهنیت خوبی دارد و این ذهنیت مربوط به قبل از مشکلات این بازیکن با ژوزه است و کی روش به همین دلیل او را دعوت کرده است کریمی طراح خوبی است و اگر در فرم ایده آل باشد می تواند کنار نکونام و تیموریان در تیم ملی موثر باشد.

ابراهيمي اظهار داشت: مثل اینکه ژوزه موافقت خودش را با بازگشت کریمی اعلام کرده و فقط قرار است جلسه ای بین آنها انجام شود در واقع ژوزه می خواهد که علی کریمی عذرخواهی کند و برگردد به هر حال او مربی است و اگر هم اشتباه کرده باشد، حالا که واسطه ها برای آشتی زیاد شده،‌ کریمی با یک شاخه گل و لبخند می تواند عذرخواهی کرده و برگردد.

*علي با عذرخواهي پهلوان مي شود نه کوچک!

وی تأکيد کرد: به نظرمن هم کریمی باید پیش قدم شود و قدم اول را او به سمت سرمربی تیم بردارد مربی چوب نیست و حالا که اختلاف به وجود آمده،‌ کریمی باید قدم اول را بردارد با این کار کریمی کوچک نمی شود،‌ ژوزه که نمی تواند به خانه کریمی برود اما کریمی با این کار پهلوان می شود و بزرگی خودش را نشان می دهد.
 
سرمربی سابق تیم ملی بيان داشت:  این روزها در مورد برگزاری  یا عدم برگزاری جام حذفی حرفهای زیادی می گویند که تداخل کاری بین کفاشیان و بهروان را نشان می دهد این کار اشتباه است و چرا کفاشیان اینقدر به حرف کی روش گوش می کند جام حذفی  برای تمامی باشگاه ها مربیان و بازیکنان انگیزه است و همیشه شاهد شگفتی  در این جام بوده ایم تیم های رده پایین تر دوست دارند در جام حذفی شرکت کنند و حتی اگر در بازی اول هم شکست بخورند،‌ مشکلی نیست اما تجربه بازی با تیم های بزرگ تر را به دست آورده اند.



*برگزاري جام حذفي بدون ملي پوشان غير اصولي است
 
ابراهيمي خاطرنشان کرد: در جام حذفی تفاوت بازیکنان لیگ یکی و لیگ برتری مشخص می شود جام حذفی باید برگزار شود و اگر برگزار نشود ضعف فدراسیون را نشان می دهد اینکه می گویند جام حذفی بدون ملی پوشان برگزار شود هم از آن حرفهای غیر اصولی  است.

او در ادامه گفت:  تیم ها باید با تمامی نفرات خود در جام حذفی شرکت کنندچون باشگاهها باید در این رابطه تصمیم گیری  کنند نه کی  روش ،‌ باشگاهها با بازیکنان قرار داد بسته اندو پول آنها را می دهند و حق دارند در مورد بازیکنان خود تصمیم بگیرند.
 
ابراهيمي افزود: کجای دنیا چنین کاری می کنند که جام حذفی را بدون بازیکنان ملی پوش برگزار کنند؟ برای اولین بار در دنیا این اتفاقات را می بینیم در اروپا تیم ها در لیگ داخلی جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شرکت می کنند و بازیکنان بدون هیچ مشکی در تیم ملی کشورشان هم بازی می کنند جام حذفی باید برگزار شود چون برای بازیکنان انگیزه است و قهرمانی در آن برای هر باشگاهی افتخار است و صد درصد باید برگزار شود.



*کفاشيان با بهروان مشکل دارد!

سرمربي سابق تيم ملي تأکيد کرد: مشخص است که رئیس فدراسیون یک برنامه ریز ضعیف است چون کفاشیان در گذشته با تاج و عزیز محمدی درگیر شده بود الان هم با بهروان مشکل دارد و بر سر جام حذفی درگیر شده اند.

ابراهیمی در پایان گفت: البته الان اين مسئله که اهالی فوتبال اول هر چه از دهن شان در می آید را به هم می گویند بعد جشن آشتی ملی در فوتبال می گیرند تا کدورت ها برطرف شود، جا افتاده است؛ کفاشیان و بهروان همینطور هستند اما چرا کفاشیان در این مقطع بهروان را آزاد نمی گذارد تا برنامه هایش را اجرا کند؟ جام حذفی  باید برگزار شود و عدم برگزاری این مسابقات ضعف فدراسیون را نشان می دهد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.