سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال تاخیر 10 روزه در اعلام نتایج انتخابات در اوهايو

احتمال دارد اعلام نتيجه انتخابات در اوهايو ده روز به تعويق افتد

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در ایالتی نظیر اوهایو که نتیجه رقابت بین باراک اوباما و میت رامنی بسیار تنگاتنگ به نظر می رسد ، فرایندهای قضایی پس از انتخابات ممکن است اعلام نتیجه را تا ده روز به تعویق اندازد.
نبرد برای پیروزی در اوهایو بسیار تنگاتنگ به نظر می رسد.
در این ایالت شماری از رای دهندگان که تعداد آنان ممکن است به صد تا دویست هزار نفر برسد ، آرای خود را در صندوقهای رای انداخته اند اما آرای آنان موقتی به شمار می رود.  آرای موقت به معنای آرایی است که صحت آنها باید به تایید کمیسیون انتخابات برسد. این آرا به افرادی تعلق دارد که هویت آنان به خوبی محرز نشده ، نشانی های آنان به خوبی ثبت نشده است، اسامی آنان در ایالت ثبت نشده است یا مشکلات دیگری از این قبیل.
در صورت وقوع چنین ابهامات رای دهندگان می توانند به صورت موقت رای خود را به صندوق بیندازند و سپس کمیسیون ده روز پس از انتخابات ، تصمیم خواهد گرفت که آیا این رای اعتبار دارد یا بی اعتبار است.
اگر نتایج دو نامزد در این ایالت بسیار نزدیک به هم باشد، این چند صد هزار رای موقت ممکن است نتیجه را رقم بزند و به همین علت باید ده روز صبر کرد تا کمیسیون انتخاباتی اوهایو نتیجه انتخابات را اعلام کند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.