سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

امر به معروف‌و‌نهی از منكر تضمين كننده توسعه و تقويت نظام است

استاندار سيستان و بلوچستان گفت: اجرای صحيح فريضه امر به معروف و نهی از منكر در سطح جامعه توسعه نظام جمهوری اسلامی را تضمين می‌كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، حاتم نارويی، استاندار سيستان و بلوچستان 15 آبان‌ماه در سومين همايش تببين رويكرد، راهبردها و توانمندسازی ستادهای احيای امر به معروف و نهی از منكر سيستان و بلوچستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، گفت: اجرای صحيح فريضه امر به معروف و نهی از منكر در سطح جامعه توسعه نظام جمهوری اسلامی را تضمين می‌كند.

استاندار سيستان و بلوچستان اظهار كرد: هر امتی كه بخواهد برتر شناخته شود بايد به شيوه‌های درست امر به معروف و نهی از منكر در جامعه توجه ويژه داشته باشد.

وی به بيداری اسلامی گسترش يافته در كشور اشاره كرد و گفت: بيداری اسلامی كه امروزه در كشورهای جهان گسترش يافته نشات گرفته از انقلاب ايران است.

نارويی بيان كرد: اجرای امر به معروف و نهی از منكر به عنوان اصل مهم و محوری ضامن توسعه و تقويت نظام الهی و دينی در جامعه خواهد بود و با اجرای اين فريضيه در جامعه فرهنگ مشاركت مردم در بين مردم تحقق پيدا می‌كند.

استاندار سيستان و بلوچستان تصريح كرد: امروزه امر به معروف و نهی از منكر راهبردی‌ترين وسيله مبارزه با جنگ نرم دشمن عليه نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی تاكيد كرد: ستاد احيای امر به معروف و نهی از منكر بايد با شناخت نيازهای اساسی استان و بر مبانی نيازها برنامه‌ريزی كند.

وی با بيان اينكه فرضيه امر به معروف و نهی از منكر در ميان اهل سنت نيز از محوری‌ترين اصول است، افزود: بايد اين فريضه از مرحله تئوری عبور و وارد مرحله اجرايی و عملياتی شود.

استاندار سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: دشمن امروز در تلاش است تا اهداف خود را در سيستان و بلوچستان عملياتی كند كه خوشبختانه با هوشياری نيروهای امنيتی و بصيرت مردم به نتوانسته اهداف شوم خود را عملياتی كند.نارویی گفت: فريضه امر به معروف و نهی از منكر اگر به طور صحيح و اصولی اجرايی شود بسياری از مسائل و مشكلات موجود در جامعه بر طرف می‌شود./س
برچسب ها: ستاد ، امربه ، معروف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.