سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

ظرفیت های بالقوه مارگون باید بالفعل شود

امام جمعه مارگون با اشاره به ویژگی های اقتصادی بخش كمترتوسعه یافته مارگون گفت: برای شكوفایی اقتصادی این منطقه ظرفیت های بالقوه مارگون باید بالفعل شود.

حجت الاسلام 'ناصر مصباح نژاد' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: در این شهرستان به لحاظ وجود منابع آب و خاك بسترهای مستعدی برای جذب سرمایه گذاری و رونق تولید و اشتغال وجود دارد.
وی با بیان اینكه حدود 20 درصد جمعیت این منطقه از حمایت نهادهای امدادی برخوردار است افزود: بیكاری و پایین بودن سطح درآمد از جمله مهمترین مشكلات مردم این منطقه است.
وی گفت: پس از انقلاب اسلامی برای توسعه خدمات عمرانی در این منطقه در بخشهای راه ،آب ،آموزشی، ارتباطات و برق گامهای مطلوبی برداشته شده است اما در برخی بخش ها از جمله مساله اشتغال این منطقه نیارمند توجه بیشتر است.
امام جمعه مارگون به نبود زیرساخت های فرهنگی در شهر مارگون و روستاهای بخش اشاره كرد و افزود: در شهر مارگون به ساخت مصلی و در روستا ها به احداث مسجد وحسینیه نیاز است.
حجت الاسلام مصباح نژاد به ظرفیت های بخش كشاورزی منطقه اشاره كرد و افزود: وجود منابع آب شامل چشمه ها و قنوات و اراضی قابل كشت آبی و باغات فرصت خوبی برای اجرای طرحهای تولید و رونق اشتغال در این بخش ایجاد كرده است.
وی برلزوم فرهنگ سازی در زمینه اجرای طرحهای اشتغالزا و رفع معضل بیكاری تاكید كرد و افزود: دستگاههای متولی امر اشتغال در زمینه شناسایی ظرفیت های اقتصادی و تشویق مردم به سرمایه گذاری با اعطای تسهیلات بانكی بیش از پیش برای حل مساله بیكاری تلاش كنند.
بخش مارگون حدود 24 هزار نفر جمعیت دارد./س
برچسب ها: ظرفیت ، بالقوه ، مارگون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.