سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرهایی از استقلال؛

اردوی استقلال در اطراف کرج / دلخوری آبی ها از مسئول انضباطی باشگاه

خباری از باشگاه استقلال در این خبر آمده است که اردوی استقلال در اطراف کرج و دلخوری آبی ها از مسئول انضباطی باشگاه از جمله آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، میلاد زنیدپور از حضور در سپاهان رضایت ندارد و قصد کرده است که از این تیم جدا شود از طرفی وی در نظر دارد که در پایتخت به فوتبال خود ادامه دهد و امیر قلعه نویی نیز به یک هافبک چپ نیازمند است به همین دلیل آبی ها با این بازیکن تماس گرفتند تانظرش را برای حضور در استقلال جلب کنند.

زنیدپور راضی به این انتقال است اما سپاهانی ها مانع این اتفاق هستند وبدلیل قرارداد این بازیکن نارضایتی شان را اعلام کردند.

**اردوی استقلال در اطراف کرج

قرار بود اعضای تیم استقلال اردویی را در تعطیلات لیگ برگزار نکنند، اما امیرقلعه نویی خواستار حضور چند روزه تیمش در آرامش مطلق و بدور از فوتبال و حواشی آن شده است.

براساس این گزارش وی درخواست خود را برای برگزاری اردو به مسئولان ارائه کرده است اما هنوز پاسخی دریافت نشده زیرا شرایط اردو مورد بررسی قرار نگرفته است از طرفی آبی ها در دو فصل گذشته اطراف کردان را برای برگزاری اردو در نظر می گرفتند که با توجه به شرایط آب و هوایی برای تیم ایده آل است.

**بازی یک تیم لیگ یکی یا فجرسپاسی

قرار است استقلال، اوایل هفته بعد یک دیدار تدارکاتی را با ذوب آهن اصفهان برگزار کند این درحالی است که امیر قلعه نویی دوبازی تدارکاتی برای تیمش پیش از آغاز بازی ها در نظر گرفته است.

براساس این گزارش، ذوب آهن اولین حریف تدارکاتی استقلال است و به فاصله چند روز آبی ها پس از انجام چند جلسه تمرین در مقابل یک تیم لیگ یکی تهرانی و یا فجر شهید سپاسی قرار می گیرد.

اگر فجری ها تا زمان انجام بازی در تهران بمانند استقلالی ها ترجیح می دهند مقابل فجر محک بخورند.

** دلخوری آبی ها از مسئول انضباطی باشگاه

مسئول انضباطی باشگاه استقلال اعلام کرده است که قصد فعالیت در یک باشگاه را نداشته اما ناچار شده است که همکاری خود را با استقلال آغاز و در این تیم مشغول به کار شود.

براساس این گزارش،آبی ها از شاه حسینی،‌ مسئول انضباطی باشگاه استقلال دلخور هستند زیرا معتقدند که وی در این تیم با شرایط ایده آلی رو به روست و نارضایتی اش، باعث دلخوری آنها شده است.

از طرفی شاه حسینی بدلیل حضور در فدراسیون فوتبال و فعالیت های گسترده، معتقد است، استقلال مورد دلخواه و نظر وی نیست.

** رأی منفی استقلال برای برگزاری جام حذفی

قرار بود بنا به اعلام علی کفاشیان بازی های جام حذفی برگزار نشود، اما نائب رئیس سازمان لیگ، مدعی است که بازی های جام حذفی برگزار می‌‌‌شود، در این خصوص رأی منفی برخی تیم ها از جمله استقلال تاثیر گذار بود.

آبی ها اعتراض رسمی خود را به عدم برگزاری بازی های جام حذفی ارائه کردند و خواستار این شدند که مسئولین در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند، به همین دلیل و پس از بررسی های انجام شده رأی به برگزاری بازی های جام حذفی داده شده است.

** میداودی تیمش را شخصاً انتخاب می‌کند

میلاد میداودی، جزء نفراتی است که نامش به عنوان اولین گزینه جدایی از استقلال مطرح است اما عنوان شده که در خصوص جدایی از این تیم و انتخاب باشگاه مورد نظر وی اختیار تام خواسته است.

** پرداخت قسط دوم استقلال در زمانی نامعلوم


مسئولان استقلال، توانستند قسط اول قرار داد بازیکنان را پرداخت کنند، اما در خصوص پرداخت قسط دوم قرار دادهای اعضا، هنوز هیچ قولی به آنها ارائه نشده است.
مسئولان تیم استقلال در حال حاضر از شرایط بهتری نسبت به قبل برخوردار هستند، اما عنوان کردند این موضوع دلیل به ایده آل بودن شرایط مالی تیم نیست زیرا تا زمان نقد نشدن چک حامی مالی، مسئولان نمی‌توانند در این خصوص اقدامی را انجام داده و پول بازکنان تیم را پرداخت کنند.
گفتنی است، زمان نقد شدن چک دوم حامی مالی آبی ها اوایل آذر اعلام شده است، اما برنامه ای برای پرداخت پول به بازیکنان وجود ندارد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.