سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین بازی هفته اول سوپرلیگ بسکتبال + مصاحبه

اولین بازی تیم یک هفته ای نفت سپاهان/دانشگاه آزاد، امتیاز آورترین تیم هفته

تیم نفت سپاهان یک هفته پس از تشکیل، در اولین بازی رسمی سوپرلیگ مقابل همشهری تهرانی به میدان رفت و پرتاب سه امتیازی ایمان زندی اولین امتیازات تیم تازه وارد را رقم زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ نبرد تهرانی ها حسن ختام هفته اول سوپرلیگ بسکتبال بود. دانشگاه آزاد که از مجموعه سال قبل تنها هادی عامری سرپرست تیم را بر روی نیمکت و موسی نبی پور سنتر بلندقامت را درون زمین دارد در مقابل تیم جدیدی قرار گرفت که چهره های نام آشنایی مثل امیر امینی و ایمان زندی به همراه بهرام رمضان سرمربی سال قبل صنایع در آن به
چشم می خورند.

**شروع کار نفت با پرتاب زندی

اولین امتیازات تیم نفت با پرتاب سه امتیازی ایمان زندی رقم خورد که از 14 اقدام به پرتاب خود چهار مورد را به گل تبدیل کرد. نفتی ها به اندازه یک هفته تمرین خود در مقابل دانشگاه آزاد مقاومت کردند اما با گذشت هر چه بیشتر دقایق تفاوت آماده سازی دو تیم به خوبی مشخص شد و پس از نتیجه نزدیک 21 بر 20 به نفع دانشگاه آزاد در کوارتر اول، تا پایان نیمه این
اختلاف به 45 بر 28 رسید.

دانشگاه آزاد در نیمه دوم هم با بازی منسجم تر خود اختلاف امتیازات را بالا برد و پس از پنج خطایی شدن دو بازیکن حریف، با پیروزی 20 بر 13 و 31 بر 18 در کوارترهای سوم و چهارم به مرز 100 امتیاز نزدیک شد.

دانشگاه آزاد با بازی خوب محمد حسن زاده و حامد حسین زاده در نهایت با نتیجه 96 بر 59 بازی را به سود خود تمام کرد و با میانگین امتیاز بالاتر در صدر جدول رده بندی هفته اول قرار گرفت.

در تیم نفت ایمان زندی و امیر امینی با 20 و 14 امتیاز بهترینهای تیمشان بودند.

**شاهین طبع: محک جدی نخوردیم

مهران شاهین طبع سرمربی دانشگاه آزاد بعد از بازی تیمش اعتقاد داشت: تیم نفت با توجه به تمرین نکردن مشکلات خاص خود را داشت و به همین دلیل بازی اول محک جدی ای برایمان نبود.

البته در ده دقیقه ابتدایی بازیکنان کمی سردرگم بودند اما به تدریج تیم راه افتاد هر چند اشتباهات ناشی از جوانی هم در آن دیده می شد.

وی با تاکید بر اینکه برخی بازیکنان فعلی دانشگاه آزاد در همان تیم دو سال قبل صبا عضویت داشته و حالا کمی با تجربه تر شده اند، گفت: مطمئن باشید بازیکنان جوان ما هر چه فرصت بیشتری پیدا کنند، بهتر می شوند و این برای رشد بسکتبال خوب است. با توجه به سیاستهای باشگاه در مورد بازیکن خارجی سعی کرده ایم در تمام پستها بازیکن ایرانی داشته باشیم و در صورت موافقت با جذب خارجی، در پستهای پیرامونی یک بازیکن می آوریم./آق
برچسب ها: بسکتبال ، لیگ ، شاهین طبع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.