سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ميلياردي کالاي قاچاق در استان البرز

پليس استان البرز با اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا موفق به کشف انواع کالاي قاچاق به ارزش تقريبي 1 ميليارد و 380 ميليون ريال شد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس،سردار« احمد علي گودرزي» فرمانده انتظامي استان البرز گفت: در راستاي نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به نام سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه داخلي و همچنين مبارزه با قاچاق کالا ،کنترل پليس استان البرز بر محورهاي مواصلاتي و همچنين مبادي ورودي و خروجي استان تشديد شده و از ابتداي سال جاري تا کنون طرح هاي مختلفي به صورت مقطعي و پيوسته براي جلوگيري از قاچاق انواع کالا به اجرا در آمده است.
وي گفت: در آخرين طرح اجرايي که در آن از تمامي امکانات و ظرفيت هاي رده انتظامي استان به خصوص پليس آگاهي استفاده شد، مأموران موفق شدند در طول 48 ساعت تلاش بي وقفه، انواع کالاي ممنوعه و ساير کالاهاي گمرکي به ارزش تقريبي 1 ميليارد و 380 ميليون ريال را کشف و ضبط کنند.
 سردار گودرزي به برخي از کالاهاي مکشوفه اين طرح اشاره و افزود: بيشترين کالاي کشف شده در اين طرح شامل لوازم صوتي، تصويري، سوخت، لوازم بهداشتي، انواع پوشاک خارجي، مکمل هاي تقويتي ورزشکاران که عمدتاً غير بهداشتي نيز هستند، تجهيزات گيرنده امواج ماهواره، مشروبات الکلي و... هستند.
فرمانده انتظامي استان البرز از دستگيري 17 متهم و کشف و ضبط 8 دستگاه خودرو سبک و سنگين در طول اجراي اين طرح خبر داد.
 سردار گودرزي در پايان با اشاره به آثار مخرب قاچاق کالا بر پيکره نظام اقتصادي کشور اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مراکز فوريت هاي پليس 110 مي تواند گام موثري در برخورد با افرادي که در اين امر فعاليت دارند باشد تا از اين طريق ضمن فرهنگ سازي مصرف توليدات داخلي از خروج سرمايه هاي ملي به خارج از کشور جلوگيري شود./ف
برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، البرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.