سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگيري فروشنده داروي «سقط جنين» در فيسبوک

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان خوزستان از دستگيري فروشنده داروي سقط جنين در فيسبوک خبر داد.

  به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد شعباني  اعلام‌کرد: در رصد انجام شده در فضاي مجازي توسط کارشناسان اين پليس صفحه‌اي به نام «داروي سقط جنين» که اقدام به تبليغ و فروش غيرمجاز دارو مي‌کرد را شناسايي کردند.
وي افزود: پس از رصد سايت براي بررسي صحت و سقم موضوع، از طريق شماره تلفن قرار داده شده در صفحه مربوطه با فروشنده تماس برقرار شد که برابر تحقيقات انجام شده موضوع صحت داشته، بنابراين پرونده‌اي در شعبه ششم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب اهواز در اين مورد تشکيل شد.
شعباني با بيان اينکه پس از يک ماه کارآگاهان، متهم به نام «علي» را شناسايي و دستگير کردند گفت: پس از مواجهه با مستندات پرونده به بزه انتسابي اعتراف کرده و عنوان کرد که براي کسب منافع مالي اقدام به راه‌اندازي صفحه فروش دارو در فيسبوک کرده و پس از جذب مشتري داروي سقط جنين را از کشور هندوستان سفارش مي‌داده که از طريق حمل و نقل دريايي برايش ارسال مي‌شد.
 وي در پايان افزود: بنا بر قانون جرايم رايانه‌اي خريد و فروش هر گونه داروي بدون مجوز از وزارت بهداشت ممنوع بوده و با عاملان آن برخوردي قانوني خواهد شد./ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.