سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیلمسازانی که از اکران فیلم هایشان خوشحال نیستند + تصاوير

اکران 13 فیلم سینمایی به طور همزمان در سالن های سینمایی و در پی ان عدم فروش برخی فیلم ها به دلیل کمبود سالن های سینمایی فیلمسازان را از اکران فیلم هایشان دل آزرده کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ این روز ها سالن های سینمایی میزبان بیشترین فیلم های سینمایی در حال اکران هستند اتفاقی که کمتر در سینماهایمان رخ می‌داد اکران 13 فیلم سینمایی و 4 فیلم سینمایی کودک از اتفاقاتی است که کم تر رخ داده است.
گرچه نباید نکات مثبت اکران 13 فیلم سینمایی را در نظر نگرفت وقتی 13 فیلم سینمایی بر پرده نقره ای سالن های سینمایی نقش می بندند مخاطب در تنوع انتخاب فیلم ها راحت تر است و از طرف دیگر کمبود سالن های سینمایی باعث می شود تا در این میان تعدادی از فیلم های در حال اکران دچار مشکل شوند.
نکته مهم دیگر که باعث آشفتگی اکران شده نزدیک شدن به سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.



در میان تمامی فیلم های سینمایی در حال اکران فیلم سینمایی " اختاپوس" به کارگردانی "سید جواد هاشمی" به نسبت دیگر فیلم های سینمایی در حال اکران بیشتر فروخت.
" اختاپوس" فیلمی در زمینه سینمای کودک است که وارد سومین هفته نمایش خود شده و فروشی 230 میلیون تومانی را برای خود رقم زده است.



فیلم سینمایی " یکی می خواد باهات حرف بزنه" به کارگردانی " منوچهر هادی" نیز دومین فیلم سینمایی پرفروش گیشه های سینمایی است این فیلم 10 روز نمایش خود فروش 100 میلیون تومانی را برای خود رقم زده است .



فیلم سینمایی" بغض" به کارگردانی "رضا درمیشیان" نیز پس از 5 هفته اکران فروشی 190 میلیون تومانی را برای خود رقم زد.



فیلم سینمایی " بوسید روی ماه" به کارگردانی " همایون اسعدیان" نیز پس از 5 هفته اکران فروشی 200 میلیون تومانی را رقم زد.



فیلم سینمایی " تو و من" به کارگردانی " محمد بانکی" نیز به ورود به هفته هفتم اکران خود فروشی 580 میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی " هم بازی "به کارگردانی " غلامرضا رمضانی" نیز با ورود به هفته چهارم اکران خود فروشی 30 میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی " آینه های روبرو" به کارگردانی " نگار آذربایجانی نیز پس از یک هفته اکران فروش 40 میلیون تومانی را برای خود رقم زد.



فیلم سینمایی" سلام بر فرشتگان" نیز پس از یک هفته نمایش فروش20 میلیون تومانی را رقم زد این فیلم ضعیف ترین فیلم سینمایی سینمای کودک است که نتوانست در فروش موفق باشد.



 فیلم سینمایی "پنهان" به کارگردانی "مجید فخیم زاده" نیز پس از 12 روز نمایش فروش 10 میلیون تومانی را رقم زد.
فیلم سینمایی" پنهان" نیز پس از 4 روز نمایش فروشی8 میلیون تومانی را سپری کرد.
همچنین گفتنی است، فیلم سینمایی " یک فراری ازبگبو" پس از 4 روز نمایش فروشی 18 میلیون تومانی را سپری کرد.



لازم به ذكر است؛ فیلم سینمایی " کلاه قرمزی و بچه ننه" با داشتن کم ترین تعداد سالن سینمایی همچنان مخاطب دارد و به زودی از مرز 6 میلیارد نیز گذر می کند./ص
برچسب ها: سینما ، اکران ، فیلمساز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.