سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارقان زورگير با تلاش پليس گرفتار شدند

سرهنگ عزتي صبح امروز از دستگيري دو سارق زورگير در محدوده نارمک خبر داد و گفت:" اين متهمان از دو شهروند هنگام تردد در خيابان سرقت کرده بودند که با تلاش پليس بازداشت شدند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته دو تن از شهروندان تهراني ساکن محدوده نارمک به ماموران کلانتري مراجعه کرده و اعلام مي دارند که هنگام تردد در محله سکونتشان از سوي دو موتور سوار مورد زورگيري با تهديد سلاح سرد قرار گرفته اند.
وي افزود:" بر اساس اين شکايت پرونده اي تشکيل و تيمي از ماموران مسئوليت رسيدگي به پرونده شکايت اين دو تن را بر عهده مي گيرند که طي آن اقدام به تهيه چهره فرضي متهمان و همچنين مشخصات ظاهري آنها مي کنند. 
سرهنگ عزتي عنوان داشت:" با کسب مشخصات متهمان تيم هاي گشت انتظامي کلانتري براي دستگيري هر دو متهم اقدام کرده و متعاقب آن مشخصات ظاهري سارقان را از طريق شبکه راديوئي بي سيم به کليه واحدهاي گشتي اعلام و با راه اندازي واحدهاي تخصصي براي شناسائي و دستگيري سارقان اقدام مي شود.
سرکلانتر چهارم اظهار داشت:" اين اقدامات نتيجه داد و ظهر امروز ماموران گشت ضربت سرکلانتري به سرنشينان يکدستگاه خودروي سواري زرد رنگ که در حال تردد بوده مشکوک شده و بلافاصله خودرو را متوقف و سرنشينان آن مورد بازجويي قرار مي گيرند که طي اظهارات ضد و نقيض آنها هر دو نفر به کلانتري منتقل مي شوند. 
سرهنگ عزتي عنوان کرد:" اين دو متهم در کلانتري تحت بازجويي و تحقيقات قرار مي گيرند اما منکر هر اتهامي مي شوند اما زماني که از آنها بازرسي بدني صورت مي گيرد، دو قبضه چاقو کشف شده و از آنجا که ظن ماموران به زورگير بودن آنها مي رفت هر دو مالباخته به کلانتري دعوت شدند تا در صورت شناسايي متهمان اقدامات مقتضي در اين زمينه انجام شود. 
وي تصريح کرد:" هر دو متهم که "ميثم" و "محمدرضا" پس از روبرو شدن با ادله متقن پليس روبرو شدند چاره اي جز اعتراف نديده و به جرم خود اقرار کردند.
گفتني است، بر اساس اعترافات هر دو متهم پرونده در اين زمينه تکميل و به همراه شکايت مالباختگان در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت./ف
 

برچسب ها: سارقان ، زورگیر ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.