سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/ نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران؛

صندوق جمعیت سازمان ملل 43 هزاردلار به جمعیت هلال احمر اختصاص داد

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران از اختصاص 43 هزار دلار برای برگزاری كارگاه های آموزش بهداشت باروری به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'هولكی اوز' در سمنان گفت: صندوق جمعیت سازمان ملل در دو زمینه مالی و فنی با جمعیت هلال احمر ایران همكاری دارد.

وی با اشاره به اینكه این همكاری امسال در قالب برگزاری كارگاه های بهداشت باروری در بلایا اجرایی می شود، اظهار داشت: این كارگاه ها در تبریز برگزار شده و پس از سمنان، استان كردستان نیز میزبان كارگاه بهداشت باروری است.

وی با بیان اینكه این همكاری ها سال آینده نیز ادامه دارد، خاطرنشان كرد: كارگاه های بهداشت باروری امسال با حضور اعضای دختر جمعیت هلال احمر ایران برگزار می شود و سال آینده علاوه بر كل استانها، ‌تعدادی كارگاه نیز برای اعضای پسر هلال احمر پیش بینی شده است.

اوز با تاكید بر اینكه هلال احمر ایران به دلیل توانمندی های بالای فنی نیاز به كمك سازمان های جهانی ندارد، افزود: صندوق جمعیت سازمان به دلیل فعالیت در كشورهای مختلف، تجربیات موفق برنامه های خود در كشورهای اسلامی را در اختیار ایران قرار می دهد.

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران، جمعیت هلال احمر را از نهادهای موفق داوطلبی و امدادی دانست و سرعت عمل و توانایی های فنی اعضای آن را در كشورهای منطقه بی نظیر عنوان كرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.