سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

امضاء تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه سمنان و سازمان صنایع هوایی کشور

تفاهم نامه همکاری در سه ماده ، 18 بند و دو تبصره بین دانشگاه سمنان و معاون پژوهش سازمان صنایع هوایی کشور امضا شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، این تفاهم نامه به دنبال حضور معاونت پژوهشی سازمان صنایع هوایی کشور و هیات بلندپایه این سازمان در دانشگاه سمنان وبه منظور همفکری و همکاری پژوهشی ، اموزشی و فناوری در عرصه های تخصصی بین دانشگاه سمنان و سازمان صنایع هوایی کشور به امضا رسید .

برقراری ارتباط پژوهشی ، فناوری و اموزشی و اجرای پروژه های تحقیقاتی – کاربردی مشترک در زمینه های مورد نیاز ، بهره مندی از امکانات و توانایی های دو طرف در توسعه علم ، و ارتقای دانش هوا و فضا در سطح کشور ، مشارکت در ایجاد فرصت های مطالعاتی و تبادل استاد ، برگزاری سمینارها و کارگاههای علمی ، اموزشی ، تولید مقاله و انتشار کتب و نشریات علمی –پژوهشی از جمله موضوعات این تفاهم نامه است .

همچنین بهره مندی از تجهیزات و امکانات پژوهشی فی مابین ، اجرای پروژه های مشترک پژوهشی کاربردی با محوریت ارتباط با صنعت ، همکاری در ایجاد پژوهشکده و گروه های پژوهشی مورد نیاز در صنایع هوا فضا و حمایت از شرکت های دانش بنیان در جهت تجاری سازی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است .

در آغاز این مراسم دکتر علی خیرالدین رییس دانشگاه و دکتر سیف الله سعدالدین معاون پژوهشی دانشگاه سمنان به ارائه گزارشی از توانمندی های این دانشگاه در حوزه فناوری و علوم مرتبط با هوا فضا پرداختند.

یادآور می شود ، مدت اعتبار این تفاهم نامه سه سال از زمان امضا خواهد بود ./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.