سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوال از رئيس جمهور در شرايط کنوني مصلحت نيست

عضو بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور رشت با اشاره به اينکه سوال از رئيس جمهور طبق قانون حق طبيعي مجلس است، گفت: بايد توجه داشته باشيم که در برهه کنوني از زمان پرداختن به چنين مسائلي به صلاح مملکت نيست و مانور تبليغاتي دشمنان را منجر مي‌شود.

افشار عضو بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور رشت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينکه طبق قانون حق طبيعي مجلس است که از رييس جمهور سوال کنداظهار داشت: در اين برهه زماني به صلاح نظام و مرم نيست که در بهارستان از رئيس جمهور سوال شود، چراکه ممکن است اين موضوع باعث ايجاد سوژه براي دشمنان نظام شده تا از اين طريق مانورهاي تبليغاتي عليه نظام بدهند.

اين فعال دانشجويي با اشاره  به صحبت‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر عدم دخالت مسئولان در امور يکديگر افزود: مطالبه و خواسته امروز ما دانشجویان از مسئولان، عمل به فرامین مقام معظم رهبري و وحدت و هماهنگی بين مسئولان در انجام هرچه بهتر وظایف است.

عضو بسيج دانشجويي دانشگاه پيام نور رشت در پايان خاطر نشان کرد: تقاضا داريم با توجه به شرايطي که کشور در آن به سر مي‌برد مسئولان ذي‌ربط از اايجاد تفرقه و اختلاف افکني در جامعه بپرهيزند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، فعال ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.